فیت‌بیت دستبندهای تندرستی جدید Charge 2 و Flex 2 را معرفی کرد

فیت‌بیت سرانجام نسل دوم محبوب‌ترین دستبندهای ورزشی و تندرستی خود Flex و Charge را معرفی کرد. این دستبندها با همان قیمت‌های 99 و 149 دلار عرضه خواهند شد.

0

Fitbit Charge 2

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دستبند سلامتی فیت‌بیت مدل Charge HR بود که هنوز هم از فروش خوبی برخوردار است. حالا Fitbit نسخه دوم این دستبند را با ویژگی‌هایی بسیار مفید عرضه کرده است. فیت‌بیت Charge 2 حالا به جای یک نوار کوچک یک صفحه‌نمایش 1.5 اینچی بزرگ دارد که می‌توانید با ضربه زدن روی آن با دستبند تعامل کرده و اطلاعات مفیدی مثل ضربان قلب، فعالیت‌ها، قدم‌ها، کالری و … را به آسانی از روی آن بخوانید. بند فیت‌بیت جدید نیز قابل تعویض بوده و می‌توانید مدل‌های چرمی و یا فلزی را برای مجالس و جلسات مهم به آن متصل کنید. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد Charge 2 مدل بهتر و پهن‌تری از Fitbit Alta باشد که سال گذشته رونمایی شد.

fitbit-charge-2-display

Fitbit Charge 2 همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی نیز نسبت به Charge HR دارد. با ویژگی Connected GPS دستبند به جی‌پی‌اس گوشی شما متصل شده و مسیر دقیق شما  را با دقت بیشتری ثبت خواهد کرد. این دستبند همچنین عدم فعالیت را به شما گوشزد خواهد کرد و از صفحه‌نمایش آن به تماس‌ها، پیامک و قرارهای تقویم دسترسی خواهید داشت.

همچنین دو ویژگی جدید نیز برای حسگر ضربان قلب Charge 2 اضافه شده است: تخمین VO2 حداکثر و زمان استراحت. VO2 حداکثر به معنای حداکثر نرخی است که اکسیژن می‌تواند توسط بدن شما در فعالیت‌های سنگین استفاده شود. این پارامتر تاکنون تنها توسط دستگاه‌های آزمایشگاهی و یا دستبندهای خاصی مثل Garmin و Polar قابل اندازه‌گیری بود. این ویژگی به‌خصوص برای ورزش‌های هوازی ایده‌آل خواهد بود. ویژگی زمان استراحت نیز به صورت خودکار 2 دقیقه را برای استراحت کردن شما یادآوری خواهد کرد.

fitbit-charge-2-activity

به این ترتیب مدل گران‌تر Surge 2 با قیمت 249 دلار تنها مزایایی مثل GPS داخلی، کنترل موسیقی گوشی و عمر شارژ بهتر را نسبت به Charge 2 داشته و شاید خرید مدل جدید به‌صرفه‌تر باشد.


Fitbit Flex 2

fitbit-flex-2-accessory

مدل فلکس ارزان‌ترین دستبند تندرستی فیت‌بیت محسوب می‌شود که نسخه جدید آن نیز مانند قبل 99 دلار قیمت دارد. این مدل دارای صفحه‌نمایش یا حسگر ضربان قلب نیست و تنها چیزی که روی آن به چشم می‌خورد چند چراغ LED ساده است. به هر حال این مدل نسبت به مدل قبلی 30 درصد هم باریک‌تر شده و اولین فیت‌بیت است که می‌توانید موقع شنا کردن نیز از آن استفاده کنید. عمر شارژ این مدل نیز مثل Charge 2 حدود 5 روز اعلام شده و چراغ‌های روی آن وجود پیامک یا تماس را به کاربر هشدار خواهند داد.

fitbit-flex-2-device

نکته جالب این‌که می‌توانید خود دستگاه فلکس 2 را از درون بند پلاستیکی آن خارج کرده و در دستبندهای لوکس‌تر و مجلسی‌تری (!) که فیت‌بیت عرضه می‌کند قرار دهید تا بتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.