اپ‌نت: لذت جت‌اسکی با Riptide GP: Renegade

شرکت بازی‌سازی Vector Unit چند هفته پیش سری جدید بازی محبوب Riptide GP را برای کنسول دستی انویدیا شیلد عرضه کرد. حالا خوشبختانه این انحصار به پایان رسیده و این بازی جذاب برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است.

0

بازی Riptide GP از جمله بازی‌های قدیمی گرافیکی موبایلی محسوب می‌شود که احتمالاً نسخه‌های پیشین آن را بازی کرده‌اید. هیجان جت‌اسکی، گرافیک بالا و حرکات نمایشی ورزشکاران باعث شد این بازی بسیار محبوب شود. اگر به خاطر داشته باشید این بازی در پردازنده‌های انویدیا تگرا دارای المان‌های گرافیکی بیشتر مثل مات شدن تصویر در هنگام سرعت زیاد و یا قطرات آب روی صفحه‌نمایش بود که خوشبختانه در نسخه Renegade این جلوه‌های ویژه را در تمامی نسخه‌ها شاهد هستیم.

riptide-gp-1

Riptide GP: Renegade داستان خیانت یکی از دوستان شماست که برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، پلی‌استیشن 4 و PC عرضه شده است و به‌زودی به Xbox One نیز خواهد آمد. در این بازی زمین‌های مسابقه متنوع‌تر و جذاب‌تر از گذشته هستند؛ با نزدیک شدن به موانع و یا سکوهای پرش مکان دقیق آن‌ها را روی صفحه خواهید دید تا بتوانید مسیر خود را عوض کرده و یا با پرش روی آن‌ها حرکات نمایشی مختلفی را انجام داده و سوخت توربو بیشتری کسب کنید. سپس با این سوخت می‌توانید جت‌اسکی و بهتر بگوییم هیدروجت خود را سریع‌تر از سایرین به خط پایان برسانید.

riptide-gp-2

با برنده شدن مسابقات می‌توانید پول بیشتری کسب کرده و این پول را صرف ارتقای هیدروجت خود، خرید هیدروجت‌های بیشتر و یا تزئینات مختلف و آموختن حرکات نمایشی بیشتر کنید. این بازی علاوه بر روند داستانی دارای حالت چندنفره آنلاین و حتی چندنفره محلی روی یک دستگاه است که با اتصال کنترلر کار می‌کند. به این ترتیب می‌توانید تا 4 نفر نیز روی یک تبلت بازی کنید و از آن لذت ببرید.

هیدروجت‌های تبدیل شونده، رقابت با سایه دوستان، گرافیک بسیار بالا و امکان همگام‌سازی با Google Play Games و Game Center از جمله ویژگی‌های دیگر این بازی جذاب است.

این بازی در حال حاضر برای اندروید و iOS با قیمت 2.99 دلار عرضه شده است. البته می‌توانید نسخه اندرویدی را به صورت رایگان نیز از فارسروید دانلود کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.