گارمین ساعت هوشمند لوکس Fenix Chronos را معرفی کرد

شرکت گارمین به‌تازگی ساعت هوشمند شیک و زیبایی با نام Fenix chronos را معرفی کرده است. با این حساب می‌توان گفت نام این شرکت که ید طولایی در ساخت تجهیزات جی‌پی‌اس ناوبری دارد را در تجهیزات پوشیدنی هوشمند بیشتر خواهیم شنید.

0

بازار تجهیزات هوشمند پوشیدنی داغ است و شرکت‌های مختلفی بخت خود را در زمینه ساخت ساعت‌‌های هوشمند آزمایش می‌کنند. گارمین هم که پیش از این دستگاه‌های جی‌پی‌اس ناوبری تولید می‌کرد، اخیرا بیشتر در ساخت تجهیزات هوشمند حضور دارد و شاهد دستبند‌ و ساعت‌های هوشمند این شرکت هستیم.

این بار نیز گارمین با معرفی ساعت هوشمند لوکس Fenix Chronos ثابت کرد که در زمینه ساخت تجهیزات هوشمند زیبا برای مشتریان مشکل پسند هم تخصص دارد. البته همان‌گونه که از قدیم گفته‌اند، هر چقدر پول بدهی به همان اندازه آش می‌خوری، ساعت هوشمند Fenix Chronos نیز محصولی گران قیمت است و گارمین آنرا ۸۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

گارمین برای این ساعت هوشمند لوکس جدید خود سه بند مختلف را در نظر گرفته است تا سلیقه طیف‌های مختلف مشتریان را بدست آورد. بند استیل این ساعت هوشمند مبلغ ۱۰۰ دلار به قیمت آن اضافه می‌کند و ساعت هوشمند Fenix Chronos گارمین با بند و بدنه تیتانیوم قیمتی برابر با ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت.

Garmin-Fenix-Chronos-watch

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد، گارمین ید طولایی در ساخت تجهیزات ناوبری دارد و از این دانش خود در ساعت هوشمند Fenix Chronos به خوبی استفاده کرده است. به این ترتیب این ساعت هوشمند مجهز به GPS/GLONASS است و سنسورهای تشخیص ارتفاع، فشار، قطب‌نما و گام شمار در این محصول به چشم می‌‌خورند. به این ترتیب می‌توان گفت این ساعت هوشمند تنها محصولی شیک و لوکس برای مهمانی‌های مجلل نیست و می‌توان از آن برای مقاصد ورزشی نیز استفاده کرد.

ابعاد ساعت هوشمند Fenix Chronos حدودا سه در سه سانتیمتر است و به صورت ضد آب طراحی شده تا به راحتی بتوانید آنرا تا عمق ۱۰۰ متری در زیر آب استفاده کنید. از طرف دیگر ویژگی در این ساعت تعبیه شده تا با سایر محصولات هوشمند ساخت دست گارمین مانند دوربین VIRB این شرکت تعامل داشته باشد.

یک باتری ۱۸۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی گارمین Fenix Chronos را بر عهده دارد و به این ترتیب می‌توان روی حدود یک هفته شارژ در حالت استند‌بای حساب کرد. این ساعت به جی‌پی‌اس مجهز است و ویژگی دارد با نام GPS Training Mode، گارمین ادعا می‌کند ساعت هوشمند Fenix Chronos با استفاده از این ویژگی به مدت ۱۳ ساعت کار می‌کند. تعبیه کردن حافظه ذخیره سازی در ساعت‌های هوشمند کار سختی است و محصول جدید گارمین نیز تنها ۳۲ مگابایت فضای ذخیره سازی دارد. ناگفته نماند که در همین مقدار فضای کم‌، کاربر می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت فعالیت‌های خود را ذخیره کند. به لحاظ ارتباط نیز ساعت هوشمند گارمین Fenix Chronos از طریق بلوتوث نسخه 4.0 LE با گوشی‌های همراه هوشمند ارتباط برقرار می‌کند.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.