اپ‌نت: Drone Shadow Strike؛ بمباران با هواپیمای بدون سرنشین

اگر به فناوری‌ها و سلاح‌های جنگی علاقه داشته باشید حتماً می‌دانید یکی از مخوف‌ترین آن‌ها پهپادهای جنگی و نظامی هستند. در بازی Drone Shadow Strike می‌توانید حس کامل انواع عملیات‌های نظامی را با آن‌ها تجربه کنیدد.

0

drone-shadow-strike-1

Drone Shadow Strike یک بازی بسیار جذاب از استودیوی Reliance Big Entertainment انگلستان است. در این بازی تجربه کاملی از هواپیماهای جنگی بدون سرنشین را با انواع سلاح‌ها و عملیات خواهید داشت. هدف شما در هر مأموریت متفاوت بوده و از انهدام کامل نیروهای دشمن تا مراقبت از نیروهای خودی و جلوگیری از نفوذ دشمن به خاک کشور را در بر می‌گیرد. این بازی همچنین از گرافیک بسیار خوبی نسبت به حجمش برخوردار بوده و قابلیت نمایش صحنه نبرد را با استفاده از دوربین‌های فروسرخ FLIR دارد.

drone-shadow-strike-2

در طول بازی و با انجام مأموریت‌های مختلف بسته به سرعت و تأثیر عملیات مبالغ متفاوتی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید با آن‌ها سلاح‌های بیشتری خریداری کرده و یا هواپیمای خود را بهبود بخشیده یا مدل بهتری را خریداری کنید. پهپادهای مختلف از نظر قدرت حمل سلاح، استتار و سرعت متفاوت بوده و باید بسته به نوع عملیات پهپاد خاصی را انتخاب کنید.

drone-shadow-strike-3

  • از جمله ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • هشت نوع پهپاد مختلف از رسمی و در حال کار تا نسخه‌های آزمایشی!
  • انواع عملیات دفاع، حمله و پشتیبانی در زمین‌های شبیه به واقعیت
  • تیربار، موشک‌های هدایت شونده، راکت، بمب و در مجموع 25 اسلحه متفاوت
  • استفاده از نیروهای ویژه برای بمباران، بمب اتمی و …
  • کنترل عالی با صفحه لمسی
  • 20 درجه مختلف از Airman Basic تا فرمانده کل
  • بیش از 282 مرحله و 70 هدف

drone-shadow-strike-4

بازی Drone Shadow Strike به رایگان در گوگل پلی‌استور برای اندروید 2.3.3 و بالاتر و در اپ‌استور برای iOS 7.0 و بالاتر عرضه شده است. همچنین می‌توانید نسخه اندرویدی را به همراه دیتا و با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید.

appnet-app-store

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.