واتس‌اپ از این پس اطلاعات کاربران را با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد

واتس‌اپ اعلام کرده که قرار است از امروز شرایط و ضوابط استفاده از سرویسش را تغییر دهد، این اولین تغییر در مدت چهار سال و بعدازاینکه توسط فیس‌بوک خریداری شد است. به‌عنوان بخشی از شرایط جدید، قرار است که کمپانی اطلاعات بیشتری از کاربران را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارد.

0

بنا به اظهارات واتس‌اپ، از این به بعد معیارهای کاربران نظیر مبارزه با اسپم و پیام‌های مزاحم و موارد موردتوجه قرارگرفته و بررسی خواهد شد. همچنین شماره کاربر به حساب کاربری وی در فیس‌بوک متصل می‌شود و زمانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کند، افرادی را که با آن‌ها در واتس‌اپ صحبت کرده است به‌عنوان پیشنهاد برای دوستی مشاهده خواهد کرد. به کمک همین روش تبلیغات فیس‌بوک هم هدفمندتر می‌شوند.

واتس‌اپ مکرراً اعلام کرده که خود این برنامه تبلیغی را نمایش نمی‌دهد. پیام‌های کاربران از دو طرف مکالمه رمزگذاری می‌شوند، به این معنی که تنها شما و فردی که به هم پیام ارسال می‌کنید از محتوای آن‌ها آگاهی دارید و حتی خود واتس‌اپ و فیس‌بوک نیز از متن پیام بی‌خبرند. شماره افراد نیز در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار نمی‌گیرد.

در حال حاضر هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند از این قابلیت استفاده کند و اطلاعات حساب کاربری فیس‌بوک خود را در اختیار واتس‌اپ قرار دهد و اجباری در استفاده از آن نیست. بعد از عرضه آپدیت مربوطه، پیغام پاپ‌آپی برای استفاده از این قابلیت در برنامه واتس‌اپ نمایش داده می‌شود.

به‌غیراز مطالب مذکور، تغییرات دیگری برای این محصول گزارش نشده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.