شرکت دل از مانیتور خمیده جدیدی با قابلیت اتصال به دو سیستم رونمایی کرد

به نظر می‌رسد در سال‌های پیش رو بایستی منتظر معرفی استاندارد جدید در حوزه نمایشگرهای صفحه تخت باشیم که نه مانیتور و نه تلویزیون نامیده شوند، زیرا روزبه‌روز شاهد کاهش اختلاف ابعاد این گونه محصولات باهم هستیم. به عنوان مثال شرکت دل به تازگی از مانیتور خمیده فوق عریضی رونمایی کرده است که به عنوان یک قابلیت منحصربه‌فرد قادر است به طور هم‌زمان به دو سیستم متصل شود!

0

بر این اساس مانیتور U3417W شرکت دل دارای نمایشگری ۳۴ اینچی خمیده با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده که قادر است با نرخ ۶۰ هرتز، دست کم ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. هرچند این نرخ تجدید برای آن دسته از گیمرهایی که خواهان مشاهده لحظه‌ای و بسیار سریع تغییرات اعمال شده  می‌باشند، کمی پایین به نظر می‌رسد، با این حال مدل U3417W به طور یکپارچه دارای دو بلندگوی پرقدرت ۹ واتی می‌باشد که شما را از خرید جداگانه بلندگوها بی‌نیاز می‌کند.

dell-u3417w-monitor-overview-1

در سوی دیگر این محصول به لطف فناوری کرنل Virtual Machine قادر است به طور لحظه‌ای به دو پی‌سی متصل شده و تصاویر هر کدام را در بخشی از صفحه‌ نمایش دهد. به طور کلی این فناوری برای لذت بردن از قابلیت کامل مالتی تسکینگ با بهره‌گیری از دو موس و کیبورد به طور مستقل بسیار ایده آل می‌باشد. انتظار می‌رود این مانیتور فوق عریض شرکت دل از هفته آینده با قیمت بالای ۱۱۹۹ دلار در بازارهای هدف عرضه شود.

techradar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.