این شاید اولین تصویر رندرشده واقعی از LG V20 باشد

ال‌جی قصد دارد به‌زودی پرچم‌دار جدید خود V20 را به عنوان اولین گوشی با اندروید 7 معرفی کند. حالا افشاکننده مشهور Evan Blass اولین تصویر رندرشده احتمالاً واقعی را از این گوشی منتشر کرده است.

0

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید صفحه‌نمایش دوم بالای صفحه‌نمایش اصلی کماکان حفظ شده است. این گوشی همچنین شباعت چندانی به G5 و یا V10 نداشته و از حاشیه‌هایی باریک در بالا و پایین صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. همچنین از این تصویر نمی‌توان متوجه شد V20 نیز یک گوشی ماژولار خواهد بود و یا ماژول‌ها تنها به جی 5 خلاصه خواهند شد.

LG-V20-leak

به هر حال وجود اپلیکیشن‌های گوگلی زیاد روی صفحه نشان از نسخه هفتم و جدید اندروید می‌دهد اما مشخص نیست آیکن In Apps روی صفحه برای چه منظوری قرار داده شده است. همچنین ساعت، تاریخ و مکان نیز به عمد روی تصویر مات شده‌اند تا شاید زمان و مکان دقیق رونمایی از V20 لو نرود. هر چند که می‌دانیم V20 قرار است 16 شهریورماه رسماً رونمایی شود.

ال‌جی سال گذشته V10 را با بدنه‌ای مقاوم و سیستم صوتی منحصربه‌فردی ارائه کرد و گفته می‌شود امسال نیز V20 اولین گوشی باشد که با مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ (DAC) چهارگانه عرضه خواهد شد. همچنین ال‌جی یک‌بار دیگر با شرکت B&O همکاری کرده و احتمالاً ایرفون‌های باکیفیت این شرکت درون جعبه V20 خواهید یافت.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.