درز تصاویر جعبه آیفون 6SE؛ آیا امسال خبری از آیفون 7 نیست؟

به تازگی تصاویری در اینترنت منتسب به جعبه iPhone 6SE اپل درز کرده است. به این ترتیب و طبق شایعات گذشته شاید اپل رونمایی از آیفون 7 را تا سال آینده به تأخیر بیندازد.

1

طبق تصاویر درز کرده فراوان و اطلاعات موثق از منابع مختلف آیفون یا آیفون‌هایی که این ماه رونمایی خواهند شد نسبت به آیفون 6اس تغییراتی بسیار اندک خواهند داشت. بازطراحی خطوط آنتن و حذف درگاه 3.5 میلی‌متری صدا دیگر قطعی شده و با این اوصاف خبری از تحول در طراحی که هر دو سال از اپل سراغ داشتیم نخواهد بود. به این ترتیب احتمالاً آیفون‌های امسال آیفون 7 نام نخواهند گرفت و با توجه به تصاویری که به‌تازگی منتشر شده می‌توان حدس زد آیفون‌های جدید iPhone 6SE و iPhone 6SE Plus نام بگیرند.

iPhone-SE-box-1

همان‌طور که می‌بینید تصاویر به نظر واقعی رسیده و فتوشاپی نیستند؛ هرچند که یک فتوشاپ‌کار ماهر نیز می‌تواند چنین تصاویری ایجاد کند. به هر حال پوشاندن اطلاعاتی مثل حافظه داخلی روی جعبه کمی مشکوک به نظر می‌رسد اما اصلاً بعید نیست که آیفون‌های جدید اپل آیفون 7 نامیده نشوند. اپل iPhone SE را چند ماه پیش با بدنه آیفون 5اس و سخت‌افزار آیفون 6اس معرفی کرد و شاید iPhone 6SE را نیز بتوان یک آیفون 6 با سخت‌افزار پیشرفته‌تر محسوب کرد.

در هر صورت هنوز شایعاتی در مورد استفاده از دوربین دوگانه در مدل پلاس به گوش می‌رسد اما تحولات بیشتر و استفاده از صفحه‌نمایش AMOLED خمیده احتمالاً به سال آینده موکول خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    ظاهرا که مجهز به صفحه نمایش always on هم هست
    ساعت توی عکس هم مشکوک میزنه چون هیچی اطرافش نیست