ایسر یک ساعت هوشمند گیمینگ در IFA 2016 معرفی خواهد کرد!

بازار ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی چند سالی است که داغ شده است. شرکت‌های مختلف ساعت‌های خود را با امکانات و ظاهر مختلف تولید و عرضه می‌کنند و هر روز نیز به قابلیت این گجت‌ها افزود می‌شود. حال انگار ایسر قرار است یک ساعت هوشمند “گیمینگ” عرضه کند.

0

به گزارش DigiTimes ایسر در حال برنامه‌ریزی عرضه یک ساعت هوشمند رده‌بالا است که بازار اصلی‌اش بازار گیمینگ و بازی‌سازی است. این شرکت این ساعت را همراه با یک محصول پوشیدنی دیگر قرار است در نمایشگاه IFA 2016 به دسترس مصرف‌کنندگان برساند.

یک ساعت هوشمند گیمینگ خیلی عجیب به نظر می‌رسد، و ما دقیق نمیدانیم که چشم‌انداز ایسر برای امکانات این محصول چیست. البته ساعت‌های هوشمند قابلیت اجرای بازی را دارند اما به دلیل کوچکی صفحه‌نمایش و همچنین کمبود سخت‌افزار، شرکت‌های بازی‌ساز خیلی به دنبال مانور دادن در این بازار نبوده‌اند.

همچنین محصول دیگری که ایسر قرار است معرفی کند به احتمال زیاد نسخه‌ی تازه‌ای از دستبند شرکت +Leap است که قابلیت‌های مختلفی را برای اندازه گیری کالری و همچنین تناسب اندام در خود جای داده بود.

علاوه بر این، رقیب این شرکت، ایسوس نیز قرار است نسل سوم ساعت‌های هوشمند ZenWatch را با طراحی تازه‌تر معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ Gear S3 را معرفی کند. از قابلیت‌های Gear S3 میتوان به داشتن یک فشارسنج برای سنجش فشار هوا و همچنین اعلام وضعیت آب‌و‌هوا اشاره کرد. همچنین یک سرعت‌سنج نیز برای سنجش میزان قدم‌های کاربر نیز در داخل ساعت قرار داده شده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.