ال‌جی سه بلندگوی بلوتوث را از سری PH معرفی کرد

شاهد معرفی سه بلندگوی جدید از جانب ال‌جی هستیم؛ این بلندگوهای بلوتوث به در خانواده بلندگوهای PH ‌ال‌جی جای می‌گیرند به لحاظ طراحی داری ظاهری عجیب و جالب هستند.

0

نمایشگاه IFA برلین در ماه آینده برگزار می‌شود؛ این نمایشگاه، منزلگاهِ بزرگان فناوری است تا محصولات غربال شده خود را عرضه کنند. در این بین، ال‌جی هم دست پر در IFA امسال حضور خواهد داشت و رفته‌رفته شاهد رخ نشان دادن محصولاتی هستیم که در IFA امسال ال‌جی را همراهی خواهند کرد.

این بلندگوی جدید که از جانب ال‌جی معرفی شد در خانواده PH بلند‌گوهای بلوتوث ال‌جی با مدل‌های PH2, PH3 و PH4 قرار می‌گیرند. همان‌گونه که اشاره کردیم به لحاظ ظاهر و شکل وقیافه هم،‌ با بلندگوهایی طرف هستیم که نسبت به آنچه تاکنون دیده‌ایم تفاوت دارند.

اسپیکر PH4 ال‌جی ظاهری استوانه‌ای مانند دارد و ۱۶ وات توان دارد. ال‌جی مدعی است اگر بر روی بلندگوی PH4 آب ریخته شود، این محصول به راحتی خراب نمی‌شود. بلندگوی PH3 ظاهری عجیب‌تر دارد و در PH2 با بلندگویی طرف هستیم که به صورت دایره‌ای طراحی شده است.

این بلندگوهای جدید برای دریافت سیگنال صدا از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند و در نتیجه بدون سیم و به صورت کاملا سیار طراحی شده‌اند. به همین منظور در بلند‌گوی‌های جدید سری PH، باتری تعبیه شده است. ال‌جی مدعی است این باتری قادر است به میزان ۱۰ ساعت بلندگوی PH4 ال‌جی را روشن نگه دارد و بلند‌گو‌های PH3 و PH2 تا ۶ ساعت کار می‌کنند.

از آنجایی که این محصولات هنوز به صورت کامل رونمایی نشده‌اند؛ ال‌جی قیمتی برای بلندگوهای بلوتوث سری PH مشخص نکرده است؛ اما با می‌توان حدس زد PH2 قیمتی حدود ۵۰ دلار داشته باشد و PH 3 , PH4 نیز از ۵۰ تا ۱۲۰ دلار قیمت گذاری شوند. همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد، این بلندگوها در مراسم IFA امسال به صورت رسمی از جانب ال‌جی رونمایی می‌شوند و پیش‌بینی میشود در پاییز امسال روانه بازار آمریکا شوند. در حال حاضر خبری از عرضه این بلندگو‌های بلوتوث خانواده PH به سایر کشورها به میان نیامده است.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.