آپدیت اندروید ۷ نوقا سرانجام برای دستگاه‌های نکسوس عرضه شد

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون موعد عرضه رسمی نسخه ۷ پلتقرم اندروید موسوم به نوقا، گوگل ساعاتی پیش سرانجام انتشار این به روز رسانی را برای اعضای جدیدتر سری نکسوس آغاز کرد.

0

هرچند تا پیش از این گمان می‌رفت که ال‌جی جی ۲۰ به عنوان اولین گجت قدرت گرفته از اندروید ۷ نوقا در اختیار کاربران قرار گیرد، با این حال گوگل امسال نیز سنت دیرینه خود را به جا آورد و سرانجام دقایقی پیش انتشار این آپدیت را برای دستگاه‌های نکسوسی آغاز کرد.

بر این اساس دارندگان نکسوس ۶، نکسوس ۹، نکسوس پلیر، نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، تبلت پیکسل-سی و دستگاه‌های مبتنی بر پروژه اندروید وان از هم اکنون می‌توانند به منظور دریافت آپدیت اندروید ۷ اقدام کنند. البته ناگفته نماند که در وبلاگ اندروید تصریح شده روند دریافت این به‌روزرسانی ممکن است بسته به منطقه مکانی کاربران دارندگان دستگاه‌های مذکور میان چند روز تا چند هفته به طول انجام، از این رو اگر اکنون موفق به دریافت آن نشدید مأیوس نشوید.

علی ایحال گوگل وظیفه انتشار نسخه‌های جدید اندروید را تنها برای گوشی‌های سری نکسوس به عهده می‌گیرد و به این ترتیب سایر گوشی‌های اندرویدی باید برای دریافت اندروید ۷ نوقا با قابلیت‌هایی از قبیل مالتی تسکینگ جدید، نوتیفیکیشن های دسته بندی شده، پاسخگویی به نوتیفیکیشن ها بدون ورود به برنامه، امکان سوییچ بین اپلیکیشن ها با گزینه Overview، حالت ذخیره‌سازی انرژی جدید، حالت شب و چند ویژگی ریزودرشت دیگر  منتظر اعلان برنامه زمان‌بندی شرکت‌های سازنده‌ گوشی باشند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.