در ژاپن لوگوی سامسونگ از روی بدنه گلکسی نوت 7 حذف می شود

در ژاپن طبق توافقات انجام شده بین سامسونگ و مقامات ژاپنی، لوگوی این کمپانی از روی بدنه گوشی‌های گلکسی نوت ۷ حذف شده و به جای آن نشان اوپراتور تحت قرارداد آن نقش خواهد بست.

0

شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند از هیچ ترفندی برای افزایش فروش محصولات خود چشم‌پوشی نمی‌کنند. به عنوان مثال چندی پیش مطلع شدیم که سامسونگ احتمالاً در ماه‌های آینده نسخه ارتقا یافته پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ خود را که به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است را راهی بازار خواهد کرد.

Samsungs-brand-less-Note-7-in-pictures (1)

در همین راستا نیز ساعاتی پیش تصاویر تبلیغاتی این محصول که قرار است در اختیار خرده‌فروشی‌های ژاپن قرار گیرد به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد ششمین عضو خانواده نوت کره‌ای‌ها بدون لوگوی شرکت سازنده در این کشور عرضه خواهد شد. میزان فروش تلفن‌های همراه سامسونگ در ژاپن در میان شرکت‌های فوجیتسو و شارپ از همه کمتر است و این موضوع و همچنین تنش‌های پشت‌پرده بین ژاپن و کره می‌توانند از عواملی باشند که منجر به اخذ این تصمیم توسط سامسونگ گشته‌اند.

مدیران سامسونگ در راستای توجیه این اقدام خود که به نوعی ماهیت اصلی شرکت متبوعشان را هم زیر سؤال می‌برد، اعلام کرده‌اند که برند گلکسی در کشور سرزمین آفتاب از ارزش بیشتری نسبت به نام سامسونگ برخوردار بوده، از این رو ترجیح داده‌اند که لوگوی اپراتورهایی که این محصول را تحت قرارداد عرضه می‌کنند را جایگزین شرکت سازنده نمایند.

Samsungs-brand-less-Note-7-in-pictures (2)

البته این اولین باری نیست که سامسونگ با امید به افزایش فروش محصولات خود در کشورهایی که مردم آن‌ها به محصولات وطنی خود وفادار هستند دست به چنین اقدامی می‌زند، زیرا سال گذشته نیز پرچم‌داران گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج با حذف لوگوی شرکت سازنده در چین و ژاپن عرضه شد که البته این اقدام چندان هم مؤثر نبود!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.