تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ برایتان ۲۷۰ دلار هزینه خواهد داشت

بدون شک بهره‌مندی از گوشی‌های پرچم‌دار بازار مستلزم صرف هزینه بالاتری نسبت به میان رده‌ها می‌باشد و این در حالیست که اگر این محصولات با مشکلات سخت‌افزاری نیز مواجه شوند، هزینه گزافی نیز بر روی دست خریداران خواهند گذاشت.

0

در همین رابطه اگرچه صفحه‌نمایش QHD گلکسی نوت ۷ سامسونگ به تازگی از سوی DisplayMate به عنوان برترین نمایشگر موبایلی بازار معرفی گردیده، با این حال اگر قصد خرید آن را دارید، بد نیست در جریان باشید که هزینه تعویض این نمایشگر با هزینه خرید یک گوشی میان رده برابری خواهد کرد!

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی تیم پشتیبانی سامسونگ در ایالات متحده، تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ برایتان ۲۷۰ دلار هزینه در پی خواهد داشت و این در حالی است که به این مبلغ صرف خرید پنل نمایشگر خواهد شد و این یعنی آنکه بایستی هزینه‌های اضافی از قبیل آب‌بندی مجدد درزها را هم اضافه کنیم که دست که یک هفته تا ده روز زمان خواهد برد.

این نکته را بایستی یادآور شویم که قیمت نمایشگر نوت ۷ تقریباً با هزینه تعویض پنل دو لبه خمیده گلکسی اس ۷ اج برابری می‌کند. البته نباید از یاد برد که سامسونگ جدیدترین عضو سری نوت خود را همراه با محافظ گوریلا گلس ۵ به بازار عرضه کرده است و به صورت تئوری انتظار می‌رود که این محصول جدید در مقایسه با پیشینیان خود از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار باشد.

بدین ترتیب در صورتی‌ که یک گلکسی نوت ۷ خریداری کردید تا حد ممکن باید مواظب آن باشید تا ضربه‌ای به صفحه‌نمایش و همچنین پنل پشت آن وارد نشود زیرا در صورت آسیب دیدن باید هزینه‌ زیادی را برای تعویض آن‌ها متقبل شوید. البته اگر می‌خواهید گوشی نوت ۷ خود را به مدت دو سال پس از خرید در برابر خسارات وارد شده بر اثر ضربات وارد شده به نمایشگر و یا آب‌خوردگی بیمه کنید، بهتر است با صرف مبلغ ۱۲۹ دلار به طرح گارنتی Protection Plus سامسونگ بپیوندید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.