تیزر جدید ال‌جی برای V20: بهترین تجربه صوتی و ویدئویی

ال‌جی تاکنون جزئیاتی را درباره گوشی هوشمند پرچم‌دار جدیدش V20 به اشتراک گذاشته است. تا الآن متوجه شده‌ایم که این دستگاه اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از دک تبدیل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی و چهارتایی  Hi-Fi پشتیبانی می‌کند و اولین گوشی‌ است که اندروید 7.0 نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

1

LG-V20-teaserامروز ال‌جی اعلام کرد که جدای از به نمایش گذاشتن V20 در تاریخ 16 شهریور در سان‌فرانسیسکو، در 17 شهریور در کشورش کره جنوبی، گوشی را رونمایی خواهد کرد. این اتفاق شاید چندان مهم به نظر نرسد، اما ال‌جی گفته که V20 بهترین تجربه در استفاده از ویدئو و صدا را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد. پس به‌علاوه صدای خوبی که دک جدید مسئول آن خواهد بود، انتظار داریم که LG V20 برای فیلم‌برداری و حتی شاید دیدن ویدئوها عالی عمل کند.

در رندرهای پخش شده از LG V20 می‌توانیم به‌وضوح وجود دوربین پشتی دوگانه گوشی را که شبیه به LG G5 به نظر می‌رسد ببینیم؛ اما حدس می‌زنیم که دوربین V20 بهتر از دوربین G5 عمل کرده و شاید به حالت دستی ضبط ویدئو هم مجهز شده باشد.

نیازی به گفتن نیست که تا زمان تست قابلیت‌های ویدئویی و صوتی LG V20، نمی‌توان نظر قطعی و جامعی درباره آن داد. طبق شایعات LG V20 در دوم مهرماه عرضه می‌شود و در حدود 649 دلار قیمت خواهد داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    زمانی که V10 گرفتم G5 تازه ایران اومده بود و من ال جی رو به خاطر صفحه نمایش بزرگ و طراحی خاص و زیباش دوست دارم ولی G5 تازه نسبت به G4 کوچیکتر هم شده بود کلا تو G5 اشتباه کرد V10 به روند پیشرفت الجی نزدیکتر بود و به همین دلیل هم V10 با تبلیغ بسیار کمتر از G5 بیشتر استقبال شد و باعث به وجود آمدن V20 ش
    چون G5 که بعد از V10 طراحی شده اگر با صفحه نمایش حد اقل 5.7 و دوربین بهتر از V10 طراحی میشد موفق میشد ولی با این که دوربین 16 مثل V10 داره کیفیت عکسش به V10 نمیرسی
    همین الانشم با این که V10 حدود یک ساله عرضه شده دوربین هیچ گوشی به کیفیت و شارپی V10 نمیرسه.