مایکروسافت برای استفاده از مرورگر Edge خود به کاربران امتیاز وفاداری می‌دهد

شش سال پیش مایکروسافت طرحی با عنوان Bing Rewards Program را برای تشویق کاربران به استفاده از موتور جستجوی بینگ این شرکت آغاز کرد و حالا قصد دارد این طرح را برای مرورگر اج خود نیز گسترش دهد.

0

در طرح هدایای بینگ کاربرانی که از موتور جستجوی بینگ استفاده می‌کردند به مرور زمان امتیازاتی دریافت می‌کردند که می‌توانستند از آن‌ها برای خرید محصولات مایکروسافت مثل ایکس‌باکس و سرفیس و سایر محصولات فروشگاه‌های مایکروسافت با تخفیف ویژه استفاده کنند. حالا مایکروسافت اعلام کرده که این طرح از این پس Microsoft Rewards نامیده شده و مرورگر اج را نیز شامل خواهد شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند کماکان از هدایای بینگ استفاده کنند درحالی‌که با استفاده از مرورگر اج امتیاز حتی بیشتری را نیز دریافت کرده و درصورتی‌که با اکانت مایکروسافت خود از فروشگاه‌های آنلاین این شرکت خرید کنند امتیازشان بیشتر هم خواهد شد.

علاوه بر این هر اعتبار بینگ برابر با 10 امتیاز هدایای مایکروسافت خواهد بود و کاربرانی که به سطح 2 برسند می‌توانند در خرید دستبند هوشمند مایکروسافت تا 10 درصد تخفیف دریافت کنند. البته گفتنی است این طرح تنها شامل کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا شده و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این صفحه از وبسایت مایکروسافت مراجعه کنید.

winbeta

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.