گلکسی نوت 7 امتیاز ۴ از ۱۰ را برای تعمیرپذیری از iFixit دریافت کرد

گلکسی نوت ۷ به لحاظ رعایت اصول زیبا شناختی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ اما iFixit معتقد است زیبایی فدای عدم رعایت تعمیر پذیری در این گوشی شده و گلکسی نوت ۷ امتیاز ۴ از ۱۰ را به لحاظ تعمیر پذیری از iFixit دریافت کرده است.

0

اگر به تعمیرات موبایل علاقه داشته باشید به احتمال زیاد وب‌سایت iFixit را می‌شناسید، دست اندرکاران این وب‌سایت رسم دارند به محض اینکه گوشی هوشمند تراز اولی روانه بازار شد، آنرا باز کرده و به لحاظ سادگی در تعمیر پذیری و بازشدن گوشی بررسی کنند.

در این بین گلکسی نوت ۷ هم که به تازگی از جانب سامسونگ بیرق گوشی‌های پرچمدار این شرکت را به دست گرفته است نتوانست از دست مهندسین iFixit جانِ سالم به در ببرد و شاهد باز کردن گلکسی نوت ۷ توسط iFixit هستیم.

بد نیست بدانید کارشناسان iFixit در حین باز کردن گلکسی نوت ۷ حسابی به مشکل برخورد کرده‌اند و این گوشی هوشمند جدید سامسونگ را به لحاظ باز کردن بدنه، اصلا گوشی خوش دستی نمی‌دانند. کارشناسان iFixit به این نکته اشاره کردند که در پشت و جلوی گلکسی نوت ۷، شیشه به کار رفته است، یکی از این شیشه‌ها هم حالت خمیده دارد. این امر باعث شده تا گلکسی نوت ۷ به لحاظ تعمیر در رده گوشی‌های بسیار دشوار قرار بگیرد.

Galaxy Note 7 ifixit

قسمت پشت گوشی نیز با مقدار زیادی چسب به بدنه متصل شده است که باز کردن این چسب‌ها دردسرهای خاص خود را دارد. جالب اینجاست که حتی فرآیند تعویض باتری در گلکسی نوت ۷ هم به این راحتی‌ها نیست، با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر نوت ۷ شما دچار مشکل باتری شد، برای تعویض باتری، این گوشی را حتما پیش تعمیرکار مجاز ببرید. در کنار این موارد، صفحه‌نمایش خمیده گلکسی نوت ۷ هم در حین تغویض دشواری‌های خاص خود را دارد، در صورت صدمه‌ دیدن صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷، این صفحه‌ خمیده باید به صورت کامل تعویض شود که این امر هزینه بیشتری را بر دوش کاربر تحمیل می‌کند.

همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، بنا به بررسی iFixit و باتوجه به نکاتی که به آنها اشاره شد، تعمیر گلکسی نوت ۷ به این راحتی‌ها نیست و تمامی این موارد دست به دست هم داد تا iFixit، گلکسی نوت ۷ را از لحاظ تعمیر پذیری، رفوزه کند و به این پرچمدار جدید سامسونگ نمره ۴ از ۱۰ را برای راحتی در تعمیر گوشی بدهد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.