هواوی گوشی میان‌رده G9 Plus را در چین معرفی کرد

پیش از این شایع شده بود که هواوی گوشی میان‌رده‌ای با نام G9 Plus در دست ساخت دارد،‌ امروز شاهد رونمایی G9 Plus از جانب هواوی در چین بودیم؛ اما این گوشی با آنچه انتظار داشتیم تفاوت دارد.

2

چند ساعت پیش هواوی گوشی هوشمند میان‌رده‌ای را با نام G9 Plus منتشر کرد و همان‌‌گونه که اشاره شد مشخصات این گوشی با آنچه پیش از این شایع شده بود تفاوت‌هایی دارد. اول از همه در G9 Plus خبری از دوربین دوگانه نیست. از طرف دیگر کیفیت فیلم‌برداری دوربین به خدمت گرفته شده در G9 Plus هم 4K نیست. گفته می‌شود صفحه‌نمایش G9 Plus ابعادی برابر با ۵.۹ اینچ دارد که خبری از چنین صفحه‌نمایشی نیز در G9 Plus نبود. از قرار معلوم گوشی Maimang 5 هواوی است که حدود یک ماه پیش به صورت رسمی و اختصاصی برای بازار چین رونمایی شد.

Huawei-G9-Plus

گوشی G9 Plus که امروز شاهد آن هستیم، صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی دارد و از کیفیت فول‌ اچ‌دی برخوردار است. هواوی مدعی است این نسبت فاصله صفحه‌نمایش G9 Plus از G7 و G7 Plus کمتر است. پردازنده اسنپ‌ دراگون ۶۲۵ که در فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کند به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، سایر مشخصات سخت‌افزای هواوی G9 Plus را تشکیل می‌دهد. این گوشی جدید هواوی از اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو بهره می‌برد و رابط کاربری EMUI نسخه ۴.۱ را در هواوی G9 Plus شاهد هستیم. به لحاظ دوربین نیز هواوی در این محصول جدید خود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی تعبیه کرده است، گفته می‌شود سنسور این دوربین، مدل IMX298 sensor است، بد نیست بدانید این سنسور ساخت دست سونی است و در شیائومی Mi 5 نیز این سنسور را شاهد هستیم. به لحاظ باتری هم هواوی برای G9 Plus چیزی کم نگذاشته است و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی این گووشی جدید را بر عده دارد. هواوی مدعی شده این باتری قادر است به میزان ۲ روز انرژی لازم را برای G9 Plus با انجام کارهای معمولی و یک روز برای کار و محاسبات سنگین تامین کند.

Huawei-G9-Plus (1)

در پشت هواوی G9 Plus یک اسکنر سه‌بعدی تشخیص اثر انگشت هم جا خوش کرده است. از قرار معلوم قرار نیست G9 Plus رنگ بازارهای جهانی را ببیند و تنها با اپراتور مخابرای چینی Unicom سازگاری دارد. به لحاظ رنگ‌بندی در G9 Plus شاهد رنگ‌های زیادی نیستیم و این گوشی جدید با دو رنگ نقره‌ای و طلایی روانه بازار می‌شود. هواوی G9 Plus با قیمت ۳۶۲ دلار در حال حاضر به فروش می‌رسد و قرار است رنگ رُز گُلد نسخه ضعیف‌تر G9 Youth این گوشی در آینده با قیمتی معامل ۲۵۶ دلار روانه بازار شود.

gizmochina.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسین13 می‌گوید

    با سلام وخسته نباشید آیا این گوشی داری صفحه محافظ هستCorning Gorilla Glass 3

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر