تبلت ایسر Iconia Talk S در وب‌سایت این شرکت رونمایی شد

با وجود این‌که هنوز چند هفته تا برگزاری نمایشگاه IFA 2016 برلین فاصله داریم وب‌سایت ایسر مشخصات و تصاویر تبلت جدید ایشن شرکت Iconia Talk S را منتشر کرده است.

0

ایسر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چین و سازنده تبلت‌های عمدتاً ارزان‌قیمت اندرویدی است. این شرکت قص دارد در نمایشگاه IFA 2016 برلین که از 12 شهریورماه برگزار می‌شود شرکت کند و مانند همیشه محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. حالا یکی از این محصولات زودتر از موعد در وب‌سایت این شرکت قرار داده شده است و آن Iconia Talk S است.

iconia-talk-s

اگر تصویر بالا برایتان آشناست خوب است نگاهی به Iconia Tab 10 A3 بیندازید که اواخر فروردین‌ماه با ظاهری بسیار مشابه رونمایی شده بود. تبلت جدید هم درست مانند سایر اعضای سری Iconia از تبلت‌های میان‌رده بازار خواهد بود و می‌دانیم که این شرکت برای گیمینگ تبلت‌های ویژه سری Predator خود را عرضه می‌کند. به هر حال به‌نظر می‌رسد بدنه Iconia Talk S پلاستیکی باشد؛ هرچند که ترکیب رنگ جذاب مشکی و مسی ظاهری شیک به آن داده است. این تبلت از صفحه‌نمایشی 7 اینچی و IPS بهره می‌برد که البته وضوح آن هنوز مشخص نیست.

acer-iconia-talk-s-tablet

همان‌طور که از نام این تبلت بر می‌آید امکان مکالمه با دو سیم‌کارت با فناوری 4G LTE وجود دارد و دوربین‌های 13 و 2 مگاپیکسلی آن نیز از بسیاری از رقبا بهتر است. این تبلت از چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک MT8753 با سرعت 1.3 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و از اندروید 6.0 مارشملو بهره می‌برد. در مورد قیمت و یا زمان عرضه آن احتمالاً در نمایشگاه IFA 2016 بیشتر خواهیم شنید.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.