اپ‌نت: NonStop Knight؛ شوالیه بدون توقف

اگر این روزها حوصله بازی‌های فکری یا دشوار را ندارید و بیشتر از سبک بازی‌های لمس‌کن و بکش خوشتان می‌آید بازی Nonstop Knight می‌تواند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کند.

0

این بازی به ادعای سازنده یک بازی نقش‌آفرینی یا RPG به حساب می‌آید، اما راستش را بخواهید آن‌قدرها هم با بازی‌های آرکید تفاوتی ندارد! در این بازی شوالیه داستان خودش حرکت می‌کند و به سمت دشمنان رفته و حتی خودش هم با شمشیر به جان آن‌ها می‌افتد! پس نقش شما چیست؟ شما باید با استفاده از توانایی‌های ویژه این شوالیه در موقع مناسب به دشمنان ضربات مهلکی وارد کنید. از جمله توانایی‌های این شوالیه چرخیدن به صورت گردبادی، پرش روی دشمنان، ظاهر کردن یک بدل برای چندثانیه، کندکردن دشمنان، مسموم کردن و … است. در طول بازی که پیش می‌روید و با کشتن دشمنان و غول‌های بیشتر این توانایی‌ها نیز قوی‌تر شده و به‌طور مثال می‌توانید دوبار پشت سر هم از آن‌ها استفاده کرده و یا با استفاده از آن‌ها پول کسب کنید.

nonstop-knight-2

ویژگی‌ها و قدرت خود شوالیه شما به سه عامل اسلحه، کلاهخود و شنل بستگی دارد که ممکن است در طول مسیر به تجهیزات بهتری برخورد کرده و آن‌ها را جایگزین سلاح، کلاهخود یا شنل خود کنید. با پولی که از کشتن دشمنان کسب می‌کنید می‌توانید هر کدام را که بخواهید ارتقا داده و در طول مسیر با آیتم‌های قوی‌تری مواجه خواهید شد که امکانات ویژه‌ای دارند. به‌طور مثال کلاهخودی که با هر برخورد سرعت ضربات شما را 10 درصد افزایش داده، شنلی که قدرت نیروهای ویژه شما را بهبود می‌بخشد و شمشیری که 10 درصد مواقع ضرباتی دوبرابر سنگین‌تر را به دشمنان وارد می‌کند.

nonstop-knight-3

مراحل بازی با کشتن تعداد خاصی از دشمنان ادامه یافته و هر چند مرحله یک‌بار به غول یا همان Boss برخورد می‌کنید که البته کشتن آن‌ها هم اگر وسایل خود را ارتقا داده باشید چندان دشوار نیست. وقتی به اندازه کافی پیشرفت کردید بازی به شما پیشنهاد می‌کند از قابلیت Ascend استفاده کرده و ضمن بازگشت به مرحله اول تمامی تجهیزات جدید خود را نیز از دست بدهید! در عوض شما می‌توانید با کسب Tokenها شوالیه خود را برای همیشه قوی‌تر کنید. به این ترتیب مثلاً تمامی ضربات شما از همان مرحله اول 50 درصد قوی‌تر بوده و نیروهایتان نیز سریع‌تر آماده خواهد شد. همچنین اگر از Ascend استفاده کنید یک معجون سرعت نیز برای سریع‌تر سپری کردن مراحل ابتدایی دریافت خواهید کرد.

nonstop-knight-1

در ابتدای بازی و در مراحل آغازین شاید تصویر کنید Nonstop Knight بازی فوق‌العاده ساده‌ای است چرا که حتی اگر گوشی را به کناری گذاشته و از هیچ نیروی خاصی هم استفاده نکنید بازی به نفع شما ادامه خواهد یافت! در ادامه و در مراحل بالاتر از 50 اوضاع تغییر کرده و باید از نیروها و ارتقاها هوشمندانه استفاده کنید. این بازی نسبت به حجمی که دارد از گرافیک خوبی هم برخوردار است و احتمالاً با گوشی‌های نه‌چندان قدرتمند نیز مشکلی نخواهد داشت. تماشای ویدئوی زیر شما را بیشتر در جریان گیم‌پلی این بازی قرار خواهد داد.

Nonstop Knight را می‌توانید به‌رایگان از فارسروید یا گوگل پلی برای اندروید 4.03 و بالاتر و از اپ‌استور برای iOS 8.0 یا جدیدتر دانلود کنید:

appnet-farsroid

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.