۲۰۰۰ کاربر خوش‌شانس ال‌جی جی ۵ می‌توانند زودتر از سایرین اندروید ۷ را تجربه کنند

حدود دو ماه از زمان معرفی نسخه نهایی اندروید 7 یا همان نوقا می‌گذرد و این در حالی است که تاکنون هیچ دستگاه مبتنی بر این پلتفرم عرضه نشده است؛ با این حال امروز اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد برخی دارندگان خوش‌شانس ال‌جی جی 5 می‌توانند زودتر از سایرین اندروید ۷ را تجربه کنند.

0

بر این اساس تا پیش از این شایعه گردیده بود که ال‌جی V20 به عنوان اولین گوشی قدرت گرفته از اندروید نوقا ماه آینده معرفی خواهد شد، با این حال منابع وابسته به این شرکت کره‌ای ساعاتی پیش فاش کرده‌اند که کار توسعه نسخه پیش‌نمایش رابط کاربری ال‌جی بر روی اندروید ۷ به اتمام رسیده و ۲۰۰۰ کاربر خوش‌شانس ال‌جی جی ۵ می‌توانند زودتر از سایرین اندروید ۷ را تجربه کنند.

در همین راستا انتظار می‌رود از ساعاتی دیگر دارندگان گوشی‌های جی ۵ کره‌ای که عضو شبکه ال‌جی یوپلاس هستند بتوانند به نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷ سازگار با گوشی خود دسترسی پیدا کنند. اگرچه این یک خبر مسرت بخش برای این دست از دارندگان جی ۵ است، با این حال هنوز مشخص نشده که کاربران سایر بازارها چه موقع خواهند توانست طعم اندروید نوقا را امتحان کنند.

البته اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی قبل از عرضه عمومی بسته‌های به‌روزرسانی چنین اقدامی به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی و سنجش پایداری پلتفرم انجام می‌دهند. انتظار می‌رود طبق سنت دیرینه گوگل، اندروید ۷ برای اولین بار به طور پیش‌فرض با گوشی‌های نکسوس به همراه قابلیت‌هایی همچون مالتی تسکینگ جدید، نوتیفیکیشن های دسته بندی شده، پاسخگویی به نوتیفیکیشن ها بدون ورود به برنامه، امکان سوییچ بین اپلیکیشن ها با گزینه Overview، حالت ذخیره‌سازی انرژی جدید، حالت شب و چند ویژگی ریزودرشت دیگر در دسترس عموم قرار گیرد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.