انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل سرانجام آغاز شد

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت تقریباً از دو هفته پیش روند انتشار به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10 را برای دارندگان پی‌سی، لپ‌تاپ‌ و کنسول ایکس باکس وان آغاز کرده است و این در حالی است که برخی دارندگان گوشی‌های ویندوزی نیز از ساعاتی پیش توانسته‌اند این آپدیت را دریافت کنند.

0

اگرچه تا پیش از این شنیده می‌شد که ردموندی‌ها خود را برای انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل در تاریخ 19 مردادماه آماده می‌کنند، با این حال با یک هفته تأخیر، سرانجام این به‌روزرسانی ساعاتی پیش در دسترس برخی دارندگان گوشی‌های لومیا 950 و 950 ایکس ال قرار گرفته است.

به گزارش ویندوز سنترال، آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل با شماره ساخت 14393.67 که پیش از این تنها برای اعضای حلقه فست اینسایدر منتشر شده بود، اکنون به صورت عمومی برای دارندگان گوشی‌های لومیا 950 رام AT&T با حجم 950 مگابایت قابل دریافت است.

تغییرات اساسی سازگار با محیط ویندوز ۱۰ در بخش تظلمات نسخه موبایل، اضافه شدن قابلیت حذف پیامک‌های دریافتی با سوایپ کردن، بازگشت قابلیت Word Flow صفحه‌کلید به ویندوز موبایل، اضافه شدن قابلیت جستجوی مخفی در نسخه موبایلی مایکروسافت اج، ادغام پروژه اینسایدر در بخش تنظیمات به‌روزرسانی (بدین ترتیب برای پیوستن به این پروژه دیگر به دریافت اپلیکیشن جداگانه نیست)، افزوده شدن حداقل 2000 اموجی جدید در دسته‌بندی‌های  Favorites, Smileys and Animals, People, Celebrations and Objects, Food, Plants, Transportation and Places, Symbols و ASCII emoticons به کیبورد ویندوز موبایل و اضافه شدن سربرگ History به قسمت اطلاعات مخاطبین گوشی از دیگر ویژگی‌هایی است که آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل با خود به ارمغان آورده است.

انتظار می‌رود به مرور زمان این آپدیت برای دارندگان سایر گوشی‌هایی که قابلیت نصب ویندوز 10 موبایل را دارند نیز از راه برسد. برای بررسی این موضوع مسیر Settings > Update & security > Phone update > Check for updates را در گوشی ویندوزی خود طی کرده، با این حال پیشنهاد ما آن است که برای مواجه نشدن با مشکلات احتمالی، پیش از آن تنظیمات region را بر روی ایالات متحده قرار داده و از طریق وی‌پی‌ان نیز به اینترنت متصل شوید.

windowscentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.