سامسونگ برای مراسم IFA2016 دعوتنامه فرستاد: منتظر Gear S3 باشید

همان‌طور که در جریان هستید، مدت زمان کوتاهی تا آغاز به کار IFA۲۰۱۶ برلین فرصت باقی مانده از این رو شرکت‌های فناوری یک‌به‌یک در حال اعلام برنامه‌های خود در طول پنج روز شرکت‌کننده در این  نمایشگاه هستند. در همین راستا ساعاتی پیش نیز شرکت سامسونگ دعوت‌نامه‌های مراسم اصلی خود در IFA۲۰۱۶ را ارسال کرد که به نظر می‌رسد در آن شاهد معرفی سومین نسل از ساعت هوشمند گیر اس خواهیم بود.

0

IFA یکی از نمایشگاه مهم در دنیای فناوری است که هرساله تعداد زیادی از افراد را از سراسر دنیا به شهر برلین در کشور آلمان می‌آورد. در این نمایشگاه محصولات متنوعی توسط شرکت‌های فناوری در زمینه‌های مختلف ارائه می‌گردد.

سال‌هاست که در زمان برگزاری این نمایشگاه تمامی توجهات رسانه‌ای و مردمی به این رویداد بزرگ معطوف می‌گردد و سالانه بازدیدکنندگان تجاری بسیاری از بیش از ۱۰۰ کشور از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند؛ از این رو شرکت‌های بزرگ نیز ترجیح می‌دهند محصولات متمایز جدید خود در زمینه‌های مختلف را طی پنج روز برگزاری آن معرفی نمایند.

در همین راستا نیز سامسونگ ساعاتی پیش ارسال دعوت‌نامه مراسم اصلی خود در IFA2016 برای تاریخ ۱۱ شهریورماه را آغاز کرده است. از آنجا سال گذشته نیز شرکت کره‌ای طی روند برگزاری همین نمایشگاه از Gear S۲ رونمایی کرده است، می‌توان پیش‌بینی کرد که در IFA۲۰۱۶ نیز شاهد معرفی نسل جدید این ساعت هوشمند خواهیم بود.samsung-ifa-2016

شنیده می‌شود که گیر اس ۳، با پیروی از زبان طراحی به کار رفته در نسل قبلی خود دارای نمایشگری دایره‌ای شکل بوده و نسخه لوکس آن توسط شرکت جواهر و ساعت‌ساز گریسونگونو توسعه یافته است. علاوه بر این بدیهی است که این ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم تایزن به چند سنسور  شامل ارتفاع سنج، فشارسنج، شتاب‌سنج و GPS مجهز خواهد که طبیعتاً با تمامی گوشی‌های اندرویدی و البته آیفون اپل سازگاری دارد.

این محصول در حال حاضر با نام رمز Solis شناخته می‌شود و طبق شایعات پیشین قرار است در ۳ مدل مختلف به بازار عرضه شود که احتمالاً مدل‌های ورزشی و کلاسیک و همچنین مدل ۳G یا LTE را شامل خواهد شد. لازم به یادآوری است IFA۲۰۱۶ قرار است در روزهای ۱۲ تا ۱۷ شهریورماه در شهر برلین برگزار شود، از این رو برای پی‌بردن به صحت‌وسقم این شایعات تنها چند رو کافیست صبر پیشه کنیم.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.