مایکروسافت آزمایش آپدیت جامع بعدی ویندوز ۱۰ را آغاز کرد

هنوز یک هفته بیشتر از انتشار آپدیت جامع ویندوز ۱۰ نمی‌گذرد؛ اما ظاهرا مایکروسافت سخت مشغول ساخت آپدیت جامع بعدی ویندوز ۱۰ است و از هم اکنون آزمایش این آپدیت را شروع کرده است.

0

باخبر شدیم مایکروسافت در حال آزمایش آپدیت رداستون ۲ (RedStone 2) است، گفته می‌شود که رداستون ۲، آپدیت جامع بعدی ویندوز ۱۰ خواهد بود. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر شده است. همان‌گونه که انتظار می‌رود در آپدیت رداستون ۲ شاهد تغییرات زیادی نیستیم و آنچه بیشتر به چشم می‌خورد، تغییرات زیربنایی در وان‌کُور (OneCore) در نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ برای تبلت‌، پی‌سی، گوشی هوشمند، هولولنز، ایکس‌باکس و اینترنت اشیا است.

دونا سارکار (Dona Sarkar)، از مهندسین نرم‌افزاری مایکرسافت مدعی است در آپدیت‌های اولیه، باگ‌های زیادی وجود دارد و استفاده از آنها برای کاربران پیشنهاد نمی‌شود. از قرار معلوم در حال حاضر مایکروسافت در حال آزمایش بر روی ویژگی نمایش نوتیفیکیشن‌ها در فایل اسکپلورر ویندوز است تا کاربران از امکانات جدید ویندوز ۱۰ باخبر شوند. کاربران می‌توانند از این قابلیت که هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد صرف نظر کنند.

همان‌گونه که اشاره شد در آپدیت آزمایشی جامع بعدی ویندوز ۱۰ فعلا شاهد ویژگی‌های چندانی نیستیم؛ اما انتظار می‌رود به سرعت ویژگی‌های بیشتری در این آپدیت رخ نشان دهد. اگر از هواداران ویندوز ۱۰ هستید ممکن است خاطر شما باشد که مایکروسافت سال گذشته نسخه‌های آزمایشی آپدیت منتشر شده در آبان‌ماه را از سه ماه قبل منتشر کرد و در نسخه‌های اولیه آزمایشی این آپدیت شاهد امکانات زیادی نبودیم. در این بین کارمندان مایکروسافت به صورت خصوصی تحت پروژه‌ای با نام Canary به ویژگی‌های جدید آپدیت‌های بعدی مایکروسافت دسترسی دارند و گاهی اوقات شاهد انتشار اخبار و تصاویری از تعبیه شدن قابلیت‌های مختلف در آپدیت‌های ویندوز ۱۰ توسط کارمندان مایکروسافت هستیم.

در پایان باید گفت مایکروسافت وعده داده تا دو آپدیت جامع را برای ویندوز ۱۰ منتشر کند؛ اما هیچ‌کدام از این آپدیت‌ها در سال جاری میلادی منتشر نمی‌شود، از طرف دیگر انتظار داریم خبرهای بیشتری در خصوص ویژگی‌های آپدیت جامع بعدی ویندوز ۱۰ در ماه‌های آینده بشنویم.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.