سونی آپدیت آزمایشی اندروید ۷ را برای کاربران Xperia X Performance عرضه می‌کند

ماه پیش آزمایش بتای اندروید مارشمالو توسط سونی به پایان رسید و حالا نوبت به آزمایش اندروید نوقا رسیده است. این برنامه تابه‌حال به سونی کمک کرده تا از علاقه‌مندان برای پیدا کردن باگ‌ها، تست قابلیت‌های جدید و حتی اندکی نظرخواهی کمک بگیرد.

0

آخرین پرچم‌دار شرکت به نام Xperia X Performance هم قرار است در برنامه جدید شرکت کند. دارندگان این گوشی می‌توانند نسخه پیش از عرضه اندروید 7 نوقا را تست کنند. متأسفانه سونی از هر منطقه تنها تعداد محدودی از دستگاه‌ها را به‌عنوان آزمایش‌کننده می‌پذیرد. کاربرانی که در مناطق نوردیک، لیتوانی، استونی، لتونی، ایسلند، ایتالیا، پرتغال یا هلند زندگی می‌کنند می‌توانند برنامه Xperia Beta Program را دانلود کنند. البته باید سریع عمل کنید، همان‌طور که سونی گفت تنها جایگاه‌های محدودی برای آزمایش اندروید جدید وجود دارد.

Xperia-X-Performance-Beta-Program

سونی در گذشته برنامه بتای اندروید مارشملو را در ابتدا برای سری گوشی‌های Xperia Z3، Z5 و بعد دیگر گوشی‌ها عرضه کرد. امکان دارد که سونی نسخه‌های پیش از عرضه دیگری از اندروید 7 را نیز برای سایر گوشی‌ها آماده کند؛ اما فعلاً برنامه شرکت برای دیگر گوشی‌ها معلوم نیست.

اگر آخرین پرچم‌دار سونی را در اختیار دارید و در یکی از مناطق مذکور زندگی می‌کنید، برای دانلود برنامه و ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.