در IFA2016 منتظر موتو 360 جدید و ماژول‌های Moto Mods بیشتر باشید

لنوو و در نتیجه موتورولا امسال نیز در نمایشگاه فناوری شهریورماه برلین IFA2016 شرکت خواهند کرد. لنوو به تازگی یک تیزر ویدئویی از چیزهایی که می‌توان از این دو شرکت انتظار داشت منتشر کرده که خبر از نسخه جدید ساعت موتو 360 و ماژول‌های بیشتر برای Moto Z دارد.

0

محصولات موتورولا همیشه از طراحی خاص و ویژه و مشتریان متفاوتی نیز برخوردار بوده و این شرکت با وجود خریداری شدن توسط موتورولا کماکان به طراحی و ساخت گجت‌های هوشمند ادامه خواهد داد. همان‌طور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید موتورولا از فصل تازه‌ای در تبلت‌ها و همچنین ماژول‌های Moto Mods جدید خبر می‌دهد. موتورولا مدت‌هاست از بازار تبلت‌ها فاصله گرفته و بازگشت آن می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. همچنین انتقاداتی در مورد ماژول‌های محدود و گران Moto Z وجود دارد که این شرکت می‌تواند آن‌ها را در IFA2016 برطرف کند.

علاوه بر این چیپست‌های جدید کوالکام برای ساعت‌های هوشمند آماده هستند که می‌تواند باعث شود دوام شارژ آن‌ها بیشتر شده و ضخامتشان نیز کاهش پیدا کند. به این ترتیب نسل سوم موتو 360 می‌تواند همان ساعت ایده‌آل اندروید باشد که امیدواریم آن نوار مشکی را نیز در پایین صفحه‌اش نداشته باشد! به هر حال در این ویدئو علاوه بر ساعت و ماژول‌ها به محصولات آینده‌نگرانه‌ای مثل گوشی‌های تاشدنی و تبلت‌های هیبریدی نیز اشاره می‌شود و به نظر می‌رسد موتورولا تدارکات ویژه‌ای برای نمایشگاه IFA امسال دیده باشد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.