اچ‌پی یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی را به سری ارزان‌قیمت Stream خود اضافه کرد

مطمئناً اچ‌پی با لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت سری Stream خود به موفقیت دست‌یافته است و حالا می‌خواهد به گسترش این سری لپ‌تاپ‌ها بپردازد. نه‌تنها سخت‌افزار قدرتمندتری را برای آن‌ها انتخاب می‌کند، بلکه مدل جدیدی را هم به این سری اضافه کرده است.

0

لپ‌تاپ Stream 14 که آن را در بالا می‌بینید، جایگزین نسخه 13 اینچی خود شده است. در کنار اندازه بزرگ‌تری که به دست آورده، به کارایی بهتر و حمل آسان‌تر نیز رسیده است. به وای‌فای سریع‌تر 2×2 802.11ac، پردازنده Celeron سال 2016 و باتری قوی‌تر با عمر 10 ساعت و 45 دقیقه مجهز شده است؛ اما نسبت به لپ‌تاپ 13 اینچی وزنی کمتر و برابر با 1.43 کیلوگرم دارد. با رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه فلش و رزولوشن 1366 در 768 پیکسل آن شگفت‌زده نخواهید شد، اما Stream 14 قیمت 219 دلار دارد و در 17 شهریور عرضه می‌شود. برای لپ‌تاپ قابل‌حمل و میان رده‌ای با ویندوز 10، چندان بد عمل نمی‌کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، سایر لپ‌تاپ‌ها نیز از آپدیت برخوردار خواهند شد. لپ‌تاپ Stream 11 با قیمت 199 دلار در سوم شهریورماه با طراحی جدید عرضه می‌شود. در این طراحی وای فای سریع‌تر، پردازنده به‌روزرسانی و قطر لپ‌تاپ نازک‌تر شده است. درعین‌حال لپ‌تاپ یا تبلت هیبریدی 11 اینچی Stream X360 (که با نام HP X360 هم شناخته می‌شود)، از به‌روزرسانی‌های مشابه برخوردار خواهد شد و قیمت آن نسبت به نسخه قبلی 50 دلار کاهش پیداکرده و به 249 دلار می‌رسد. این لپ‌تاپ در اواخر شهریورماه عرضه خواهد شد. اگر به قابلیت‌های پیشرفته‌تری نیاز دارید، لپ‌تاپ دیگری به نام Stream 11 نیز با 64 گیگابایت حافظه داخلی در اوایل مهرماه عرضه می‌شود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.