اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت ذخیره پیش‌نویس برای آینده است

اپلیکیشن‌های زیادی شاهد قابلیت ذخیره پیش‌نویس هستند و ظاهرا اینستاگرام هم در حال آزمایش امکان ذخیره پیش‌نویس در آینده است.

0

کاربران زیادی تاکنون از اینستاگرام درخواست کرده‌اند امکان ذخیره پیش‌نویس مطالب را در این اپلیکیشن محبوب به اشتراک گذاری تصاویر فراهم کند. در این بین گفته می‌شود چند روزی است اینستاگرامِ بعضی از کاربران به این قابلیت مجهز شده است. این ویژگی با نام Save as Draft در اینستاگرام شناخته خواهد شد و هنوز برای عرضه نهایی این ویژگی زمان باقی مانده است.

به این ترتیب پس از فعال شدن نهایی امکان ذخیره پیش‌نویس، کاربران اینستاگرام قادر هستند مطالب خود را نیمه‌تمام رها کرده و آنها را به صورت پیش‌نویس برای کامل کردن در آینده ذخیره کنند. فرآیند این کار نیز به این صورت است که در حین فشردن دکمه Back، از کاربر برای ذخیره مطلب ناتمام خود به صورت پیش‌نویس سوال پرسیده می‌شود.

save as a draft instagram

در واقع اینستاگرام سعی کرده با اضافه کردن این ویژگی به کاربر برای ذخیره مطالب خود به صورت پیش‌نویس یادآوری کند. بعضی از کاربران اینستاگرام از ماه گذشته گزارش دادند که ویژگی امکان ذخیره پیش‌نویس برای نسخه اینستاگرام آنها فعال شده است. به تازگی نیز کاربران بیشتری در پیام‌های تویئت خود از این ویژگی سخن به میان آورده‌اند؛ اما این مطلب به معنای آمادگی این امکان برای انتشار نهایی نیست چرا که کاربرانی گزارش داده‌اند این ویژگی پس از مدتی از بین رفته است. که این امر نشان از عدم نهایی شدن قابلیت ذخیره پیش‌نویس در اینستاگرام دارد. شوربختانه باید گفت، اینستاگرام هم در خصوص اضافه کردن این پیش‌نویس برنامه زمان‌بندی به خصوصی را اعلام نکرده است.

سخنگوی اینستاگرام در پاسخ سوالی که از وی برای ذخیره پیش‌نویس در اینستاگرام شده بود ادعا کرد که این تیم نرم‌افزاری اینستاگرام همیشه به دنبال ارائه‌ راه‌های بیشتری برای تعامل راحت‌تر کاربران با اینستاگرام هستند. وی اشاره‌ای به جزئیات بیشتر امکان ذخیره پیش‌نویس در اینستاگرام نکرد.

در مجموع باید گفت از آنجایی که کاربری که این ویژگی را دریافت کرده‌اند در خصوص آن در پیام‌‌های توئیتر خود، رضایت خود را اعلام کرده‌اند، انتظار می‌رود اینستاگرام در نهایت امکان ذخیره پیش‌نویس را برای تمامی کاربران عرضه کند.

techrcunch.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.