بلومبرگ ۱۷ شهریورماه را تاریخ رونمایی از آیفون 7 اعلام کرد

روایت‌های مختلفی از تاریخ دقیق رونمایی آیفون ۷ منتشر شده است، بلومبرگ هم به تازگی اعلام کرده که آیفون ۷در تاریخ ۱۷ شهریور ماه رسما از جانب اپل رونمایی خواهد شد.

0

هواداران دو آتشه آیفون به خوبی می‌دانند که حدود یک ماه دیگر اپل چشم طرفداران را به آیفون‌های جدید خود روشن خواهد کرد؛ اما اپل هنوز در خصوص تاریخ دقیق رونمایی آیفون ۷ راز نگه‌دار بوده و دقیقا مشخص نکرده است سوگلی‌های جدید این شرکت کی رخ نشان خواهند داد. در این بین بنگاه خبری بلومبرگ که در نوع خود منبع معتبری به حساب می‌آید مدعی شده اپل آیفون ۷ خود را در تاریخ ۱۷ شهریور ماه رسما رونمایی خواهد کرد.

اپل رسم دارد تا آیفون‌های خود را در شهریور ماه معرفی کند و با این حساب خبر جدید بلومبرگ در خصوص زمان رونمایی آیفون ۷ چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. اگر خاطر شما باشد،‌ آیفون‌های 6s و 6 هم از جانب اپل در تاریخ ۱۹ شهریور پارسال رونمایی شدند. در حال حاضر شایعه‌های مختلفی از آیفون ۷ به گوش می‌رسد. منابع مختلفی بر این باور هستند که درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری در آیفون‌های بعدی اپل حذف خواهد شد. از طرف دیگر نیز گفته می‌شود که ممکن است اپل دوربین دوگانه را برای نسخه پلاس آیفون ۷ خود در نظر داشته باشد. در کنار این موارد انتظار می‌رود تغییرات زیادی را به لحاظ ظاهری در آیفون ۷ شاهد نباشیم.

سال آینده اپل، دهمین سالگرد معرفی آیفون را چشن می‌گیرد و با این حساب انتظار می‌رود در آیفون سال ۲۰۱۷ به لحاظ ظاهری و سخت‌افزاری شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

در مجموع باید گفت اگر واقعا اپل برنامه داشته باشد که آیفون ۷ را در تاریخ ۱۷ شهریور ماه معرفی کند، به زودی باید شاهد ارسال دعوتنامه معرفی سوگلی‌های جدید اپل باشیم و بدون شک در این دعوتنامه‌ها تاریخ دقیق رونمایی آیفون ۷ قید خواهد شد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.