رونمایی Meizu از گوشی ارزان‌قیمت M3E با بدنه فلزی و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی

شرکت میزو که طی چند سال اخیر علی‌رغم مواجه شدن با تحریم‌های گوناگون توانسته در بازار ایالات‌متحده برای خود اسم‌ورسمی دست‌وپا کند، ساعاتی پیش از گوشی میان رده و البته ارزان‌قیمت M3E رونمایی کند.

0

بر این اساس به وضوح مشخص است که در طراحی M3E، میزو کاملا از گوشی m۳ note الگوبرداری کرده است به طوری که اکنون با گوشی ای با بدنه الومینیومی با گوشی های گرد با ابعاد ۱۵۳٫۶ در ۷۵٫۸ در ۷٫۹ میلی متر وزن ۱۷۲ گرمی رو به رو هستیم.

Meizu M3E (3)در سوی دیگر این محصول میان رده میزو دارای نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع IPS می‌باشد و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای Helio P۱۰ مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR۳ به تپش درآورد.

گوشی ارزان‌قیمت M3E در قاب پشتی میزان سنسور ۱۳ مگا پیکسلی IMX۲۵۸ ساخت سونی با گشادگی دیافراگم f/۲٫۲ مجهز با قابلیت فوکوس خودکار از نوع لنز ۵P بوده و این در حالیست که دوربین سلفی آن نیز به لنز ۵ مگاپیکسلی با f/۲ و لنز ۴P مجهز شده است.

M3E

از دیگر ویژگی این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی، سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که به فناوری شارژ سریع mCarger تجهیز گردیده و شرکت سازنده مدعیست که تنها ظرف ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد توان خود در هنگام اتصال شارژر خواهد رسید اشاره کرد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند M3E در رنگ‌های خاکستری، آبی، طلایی و رزگلد از اواسط هفته آینده با قیمت ۱۹۵ دلاری راهی بازار چین شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.