سونی از برگزاری مراسم ویژه پلی‌استیشن در ۱۷ شهریورماه خبر داد

همان‌طور که در جریان هستید، سونی و مایکروسافت هر یک نسخه ارتقا یافته کنسول بازی خود را برای ورود به بازار در نیمه دوم سال 2016 در نظر گرفته‌اند. در همین راستا امروز دعوت‌نامه‌های مراسم معرفی رسمی نسخه ارتقا یافته پلی‌استیشن 4 از سوی سونی ارسال گردید.

5

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت چندی پیش ارسال اولین نسخه‌های ایکس‌باکس اسکورپیو را برای افرادی که آن را پیش‌خرید کرده بودند آغاز کرده است و در همین راستا نیز روز گذشته سونی هم برای جانماندن از قافله، دعوت‌نامه‌های مراسم معرفی نسخه ارتقا یافته پلی‌استیشن ۴ را برای اهالی رسانه در نیویورک ارسال کرد.

بر این اساس انتظار می‌رود شرکت ژاپنی علاوه بر معرفی قابلیت‌های جدید پلی‌استیشن نئو نسبت به نسل قبلی، نقشه حرکت خود در مسیر کنسول‌های بازار طی سال آینده را هم برای حضّار ترسیم کند.

sony-playstation-4-neo-invite.0

البته طبق اعلام مدیر بخش بازی‌های رایانه‌ای سونی، این شرکت برنامه‌ای در جهت ساخت بازی‌های اختصاصی برای پلی‌استیشن نئو نداشته و این کنسول به طور کامل از بازی‌های پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی خواهد کرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که پلی‌استیشن نئو را نمی‌توان نسل جدید کنسول بازی سونی قلمداد کرد، زیرا این دستگاه تنها به قابلیت‌هایی از قبیل پشتیبانی از نمایشگرهای ۴K و  هشت هسته‌ی پردازشی جگوار با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز مجهز شده است. البته اگر شایعات از پیش درز کرده به حقیقت بپیوندند، در مراسم ۱۷ شهریور این شرکت سرانجام شاهد ارائه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR خواهیم بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. مانی می‌گوید

    فقط گیمر های کامپیوتر عشقهههههه

  2. به یاد ناصرعبدالهی می‌گوید

    ای خراب شه هرچی شرکت کنسول سازه که همشون درمورد برتر های کنسول دروغ میگن مخصوصا سونی…من یه PS4خریدم داشتیم از قیمت بازی هاش ورشکست میشدیم و…فروختمش کامپیوتر خریدم و کامپیوتر از نظر گیم بهتره کنسول هی مسخرس.

  3. سنانور می‌گوید

    زنده باد کامپیوتر (PC)

  4. فرمانده می‌گوید

    کامپیوتر بخر خیال خودتو راحت کن اخه کی میره کنسول بخره !!!!هاااااا

  5. حاج عارف می‌گوید

    خخخخخخ شرکت سونی بیکاره که همش میره رو نمایی میکنه….میخاد بازار گرمی کنه خخخخخخ