شایعات جدید اپلی: صفحه‌نمایش 2K برای آیفون 7 و یک گجت تندرستی جدید

روزی نیست که شب شود و شاهد شایعه‌ای جدید از آیفون اپل نباشیم، در این بین شاهد انتشار شایعه‌ای هستیم که ربط چندانی به آیفون ندارد؛ اما در نوع خود جالب است. گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی ساخت یک گجت تندرستی جدید است.

0

بر اساس جدیدترین اخباری که از منبع خبری اکونومیک دِیلی نیوز (Econimic Daily News) منتشر شده است، اپل در حال کار بر روی یک گجت تندرستی جدید است که احتمال می‌رود در سال آینده به همراه آیفون ۲۰۱۷ معرفی شود. طرفداران آیفون، سال آینده دهمین سالگرد معرفی آیفون را جشن می‌گیرند و این امر باعث شده است تا کارشناسان صنعت موبایل پیش‌بینی کنند، آیفون ۲۰۱۷ اپل تغییرات زیادی را به لحاظ ظاهر و امکانات شاهد باشد.

با این حساب آماده هر شایعه‌ای در خصوص آیفون بودیم اما باید اعتراف کنیم که آمادگی شنیدن شایعه ساخت یک گجت تندرستی جدید از جانب اپل را نداشتیم. بر اساس این شایعات جدید، اپل با تولیدکنندگان بزرگ خود نظیر فاکس‌کان، TPK، Zhen Ding و چند شرکت دیگر در حال مذاکره برای تولید قطعات آیفون ۲۰۱۷ و گجت تندرستی مرموز خود است. بد نیست بدانید فناوری تاچ سه‌بعدی که برای اولین بار آنرا در گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6s شاهد آن بودیم قرار است نقش کلیدی را در این گجت تندرستی رمز آلود اپل ایفا کند. شرکت‌های TPK و GIS نقش اساسی در تولید این پنل‌های تاچ‌ سه‌بعدی برای اپل دارند. البته اپل یک شبه تصمیم ساخت گجت تندرستی جدید خود را نگرفته و حدود ۲ سالی می‌شود که بر روی برنامه‌نویسی نرم‌افزاری این محصول جدید در حال کار است.

اگر از طرفداران فناوری های نوین هستید حتما به خوبی می‌دانید که گجت‌های تندرستی چند سالی بیشتر نیست روانه بازار شده‌اند و در همین مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این گجت‌ها قیمت مناسبی دارند و از طرف دیگر امکانات قابل قبولی را به کاربر عرضه می‌کنند. به همین منظور ممکن است در سال آینده در کنار اپل‌واچ، شاهد معرفی گجت جدید تندرستی اپل نیز باشیم. شوربختانه باید گفت در حال حاضر به غیر از این خبر اطلاعات بیشتری از این گجت رمز‌آلود در دست نیست ولی انتظار می‌رود به لحاظ طراحی با اپل‌واچ تفاوت‌هایی داشته باشد.

iphone-7-display-panel

علاوه بر این یکی از افشاکنندگان در میکروبلاگ چینی Weibo تصاویری از پنل‌های منتسب به صفحه‌نمایش آیفون 7 را منتشر کرده و می‌گوید آیفون 7 پلاس قرار است با وضوح 2K یا همان QHD به بازار عرضه شود. با وجود این‌که اندرویدی‌ها مدت‌هاست از چنین وضوحی استفاده می‌کنند اما از آن‌جا که QHD برتری محسوسی نسبت به FHD ندارد بعید است اپل به این زودی و پیش از ورود به عرصه واقعیت مجازی آیفون‌های خود را به چنین وضوحی مجهز کند.

phonearena.com cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.