مک‌بوک پرو نسل بعدی احتمالا از سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور بهره خواهد برد

آی‌پد و آیفون‌های اخیر اپل مدتی است که سنسور اثر انگشت را با دکمه پاور ادغام کرده‌اند و تنها مک‌بوک پرو اپل از این لحاظ از قافله عقب مانده بود، در این بین گفته می‌شود که به احتمال زیاد مک‌بوک پرو بعدی اپل هم به این جرگه خواهد پیوست.

0

پیش از این شایع شده بود که در مک‌بوک پرو بعدی اپل شاهد حضور نوار لمسی OLED باشیم اکنون نیز بلاگ خبری معتبر 9to5Mac از ادغام سنسور اثر انگشت با دکمه پاور در مک‌بوک پرو بعدی اپل خبر می‌دهد. در حال حاضر ساز و کار این فرآیند مشخص نشده است؛ اما با توجه به حضور بیشتر ابزارهای تشخیص هویت بایومتریک و سبک طراحی به خصوص اپل در محصولات خود، چنین پیش‌بینی چندان هم دور از ذهن نیست.

با این حساب کاربر بدون نیاز به اثر انگشت خود از طریق سنسور اثر انگشت تبیه شده در دکمه پاور به مک‌بوک پرو بعدی اپل لاگین خواهد کرد. این خبر در حال حاضر از سایر منابع دیگر تایید نشده و برای صحت آن باید تا پاییز و زمان رونمایی مک‌بوک پرو بعدی اپل صبر پیشه کنیم؛ اما در کدهای نسخه MacOS Sierra نیز شاهد اشاره‌هایی به نوار OLED و تاچ‌آی دی هستیم.

در پایان باید گفت طرفداران اپل به خوبی می‌دانند که مک‌بوک پرو مدتی است تغییرات زیادی را شاهد نبوده است؛ اما اگر شایعاتی در خصوص حضور thunderbolt نسخه ۳، پورت‌های USB-C و همچنین شایعه اخیر ادغام سنسور اثر انگشت با دکمه پاور صحت داشته باشد. می‌توان گفت نسل بعد مک‌بوک پرو اپل نسبت به چند نسل گذشته خود تغییراتی بیشتری را شاهد خواهد بود.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.