گلکسی اس 7 اج پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۶ لقب گرفت

بر اساس جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی موسسه Strategy Analytics، اگرچه تا پایان سال ۲۰۱۶ دست کم ۴ ماه فرصت باقی مانده است، با این حال از هم‌اکنون گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ را می‌توان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی امسال دانست.

0

بر اساس گزارشی که چندی پیش توسط این موسسه منتشر گردید، سامسونگ تا نیمه سال ۲۰۱۶ دست کم ۱۳٫۳ میلیون گوشی گلکسی اس ۷ اج را به بازار عرضه کرده است. در همین حال اگرچه انتظار می‌رود آمار فروش این محصول تا پایان سال جاری همچنان افزایش پیدا کند، با این حال Strategy Analytics پیش‌بینی کرده است که شیب این افزایش با عرضه محصولات جدیدتر اندرویدی تا پایان سال کمتر شود.

اگرچه همچنان انتقادهایی در رابطه با الگوبرداری در طراحی سری گلکسی اس ۷ از پرچم‌داران سال گذشته این شرکت کره‌ای مطرح است، با این حال آمار فروش نشان می‌دهد که سامسونگ با پیروی از فاکتورهای نمایشگر ۵٫۵ اینچی صفحه خمیده، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری Dual Pixel و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی توانسته پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی بازار در سال ۲۰۱۶ را خلق کند.

سال گذشته سامسونگ گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را با ابعاد نمایشگر یکسان راهی بازار نمود که همین موضوع با توجه به اختلاف قیمت بالای این دو محصول، باعث ایجاد تردید در بین علاقه‌مندان به گوشی‌های صفحه خمیده گردید؛ با این حال امسال نسخه صفحه تخت گلکسی اس ۷ با نمایشگری ۵٫۱ اینچی عرضه شده است که تا نیمه سال جاری فروش ۱۱٫۸ میلیون عددی را در پی داشته است.

رتبه دوم لیست پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۶ به مدل Galaxy J۲ تعقل گرفته است که فروش 13 میلیون نسخه‌ای را از ابتدای سال داشته است. نکته قوت این محصول قیمت مقرون‌به‌صرفه آن است که باعث فروش بالای آن در بازارهای پرجمعیت همچون هند شده است.

در انتهای این گزارش آمده است که فروش گوشی‌های اندرویدی در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن  دست کم ۱۰ درصد افزایش یافته است و این در حالیست که فروش گوشی‌های آیفون در بازه مذکور نسبت به سال گذشته آن ۱۶ درصد کاهش داشته و به رقم ۹۱٫۶ میلیون عددی رسیده است. استراتژی عرضه گوشی‌های بالا رده طی فواصل زمانی مشخص نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته به اهداف بلند مدت خود در سال ۲۰۱۶ دست پیدا کند و این در حالیست که انتظار می‌رود فروش گلکسی نوت ۷ نیز تا پایان سال درآمد گزافی را برای این شرکت کره‌ای به همراه داشته باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.