اپ‌نت: Suicide Squad: Special Ops عملیات ویژه جوخه خودکشی

فیلم جوخه خودکشی در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم سینمایی محسوب می‌شود و شرکت برادران وارنر تصمیم گرفته تا بازی آن را نیز برای اندروید و iOS عرضه کند.

0

در بازی Suicide Squad: Special Ops وظیفه شما کشتن موجودات اهریمنی است که مانند زامبی‌ها از در و دیوار به شما هجوم می‌آورند. در این بازی سه شخصیت اصلی Deadshot، Harly Quinn و Diablo وجود دارند. ددشات با مسلسل، هارلی کویین با چوب بیس‌بال و دایابلو هم با آتشی که از دستانش خارج می‌شود مبارزه می‌کند. سبک بازی شباهت زیادی به سری بازی‌های محبوب Dead Trigger از شرکت  Madfinger Games دارد که با وجود حجم نه‌چندان بالا از گرافیک مناسبی برخوردار است.

Suicide-Squad-Special-Ops-4

در این بازی مهمات و تیر شما به مرور زمان تمام خواهد شد اما در میانه راه معمولاً به صندوق‌های مهمات برخورد می‌کنید که با ایستادن کنار آن‌ها می‌توانید مهمات خود را مجدداً پر کنید. بازی در ابتدا در نقش ددشات آغاز خواهد شد اما پس از اتمام هر مرحله می‌توانید کاراکتر خود را برای مرحله بعدی تغییر دهید. در تنظیمات بازی می‌توانید کیفیت گرافیکی بازی را نیز تغییر دهید تا اگر گوشی شما نتوانست به خوبی از پس نمایش روان بازی بربیاید بتوانید به راحتی مشکل را حل کنید.

Suicide-Squad-Special-Ops-3

بازی به‌صورت پیش‌فرض در هدف گرفتن به شما کمک خواهد کرد که البته می‌توانید این ویژگی را نیز با عنوان Aim Assist در تنظیمات بازی غیرفعال کنید. هر یک از کاراکترهای ددشات، کویین و دایابلو ویژگی استثنایی یا قابلیت خاص خود را دارند که پس از مدتی کشت و کشتار فعال خواهد شد. به طور مثال ددشات می‌تواند زمان را آهسته کرده و بهتر هدف‌گیری کند و کویین نیز ضربات محکم‌تری را به دشمنان وارد خواهد کرد. از آن‌جا که یکی از انگشتان شما مشغول حرکت و دیگری نشانه‌گیری است بازی به‌صورت خودکار عملیات شلیک کردن را انجام خواهد داد و فقط باید حواستان باشد فاصله مناسبی با دشمنانتان داشته باشید. یک ویژگی جالب دیگر بازی نیز ضبط ویدئو و به اشتراک‌گذاری آن است.

Suicide-Squad-Special-Ops-2

بازی Suicide Squad: Special Ops به‌صورت رایگان در گوگل پلی و اپ‌استور عرضه شده و می‌توانید همین حالا آن را برای اندروید 4.0 یا بالاتر از گوگل پلی یا فارسروید (لینک مستقیم) یا iOS 7.0 و بالاتر دانلود کنید. برای دانلود نسخه پی‌سی یا مک نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

appnet-farsroid

appnet-app-store

appnet-google-play

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.