گوشی‌های گلکسی اس آینده سامسونگ شاید تنها با صفحه‌نمایش خمیده عرضه شوند

مدیر واحد ارتباطات شرکت سامسونگ آقای دونگ جین کوه در مصاحبه‌ای اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده تولید گوشی‌های گلکسی‌اس با نمایشگرِ مسطح را متوقف و به سمت نمایشگرهای خمیده روی آورد.

0

کوه در این باره گفت سامسونگ در نظر دارد در صورتیکه بتواند با خلق نرم‌افزار و توابعِ کاربر پسند در صفحه نمایشِ خمیده شکل نظر مشتریان را جلب کند نمایشگر لبه‌دار(اج) را مشخصه‌ی خط تولید اسمارت‌فون‌های گلکسی‌اس قرار دهد.

طی دو سال اخیر به ترتیب گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس6 و گلکسی اس7 همراه با نمونه‌های لبه‌دار آن‌ها به بازار عرضه شدند که البته نمونه‌های لبه‌دار محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا کرد.  احتمالا به همین خاطر است که سامسونگ تصمیم گرفت گوشی  نوت 7 را به صفحه نمایش خمیده‌ی دو لبه‌ تجهیز و به بازار عرضه کند، که البته از واژه‌ی “edge” یا لبه در نام دستگاه خبری نخواهد بود.

نوت7 نمونه‌ای آزمایشی است که سامسونگ پیش از شروع به تولید و عرضه‌ی مدل گلکسی اس 8 منحصرا مجهز به نمایشگرِ خمیده در سال آینده، به بازار عرضه می‌کند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.