مایکروسافت دو آپدیت بزرگ دیگر را در سال ۲۰۱۷ برای ویندوز ۱۰ عرضه خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید هفته گذشته مایکروسافت آپدیت بزرگ سالانه ویندوز 10 را منتشر کرد. این شرکت اخیراً اعلام کرده سال آینده میلادی نیز دو آپدیت بزرگ دیگر را در برنامه دارد.

0

سیاست انتشار نسخه‌های جدید ویندوز مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 تغییر کرد و این شرکت تصمیم گرفت به جای این‌که هر چندسال یک‌بار نسخه جدیدی از ویندوز را با تغییر شماره عرضه کند به جای آن آپدیت‌های بزرگی برای ویندوز 10 منتشر کند. این شرکت اخیراً در یک پست در وبلاگ خود تغییرات آپدیت سالانه را برای متخصصان فناوری اطلاعات شرح داده و از قول Nathan Mercer نوشته است:

این آخرین آپدیت بزرگ ما در سال 2016 خواهد بود؛ دو آپدیت بزرگ دیگر نیز در سال 2017 عرضه خواهد شد.

البته مایکروسافت هنوز هیچ جزئیاتی از ویژگی‌های جدید آپدیت سال آینده منتشر نکرده است اما انتظار داریم آپدیت بزرگ بعدی که با نام رمز Redstone 2 شناخته خواهد شد همراه با معرفی نسخه‌های جدید سرفیس پرو و سرفیس بوک رونمایی شود. گفته می‌شود مایکروسافت از همین حالا مشغول آزمودن آپدیت رداستون 2 است.

ویندوز 10 یکسال پیش با نام رمز Threshold 1 عرضه شد و آذرماه گذشته نیز اولین آپدیت بزرگ آن با نام رمز Threshold 2 منتشر شد. آپدیت سالانه هفته گذشته نیز Redstone 1 نام داشت و به این ترتیب این شرکت در سال 2016 نیز دو آپدیت بزرگ را برای ویندوز منتشر کرده است. از این رو می‌توان انتظار داشت مایکروسافت هر سال دو آپدیت بزرگ را برای ویندوز 10 و البته ویندوز 10 موبایل منتشر کند. مزیت این رویه نسبت به عرضه نسخه‌های جدید ویندوز عدم نیاز به خرید مجدد و البته آپدیت‌هایی سریع‌تر از سوی مایکروسافت است.

می‌توانید درباره ویژگی‌های جدید آپدیت سالانه ویندوز اینجا بیشتر بخوانید.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.