پولار ساعت هوشمند اندرویدی M600 را با تمرکز روی تندرستی معرفی کرد

امروزه ورزشکاران برای بررسی وضعیت آمادگی جسمانی و تناسب‌اندام، نیاز به تجهیزاتی دارند که بتواند بهترین روش را جهت رسیدن به هدف انجام دهد. حال این هدف می‌تواند کاهش وزن، افزایش و بهبود عملکرد، بالا بردن قوای جسمانی، کنترل و بررسی و تحلیل عملکرد در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه باشد.

0

در همین راستا طی سال‌های اخیر و با توسعه پلتفرم اندروید ویر برای اجرا بر روی ساعت‌های هوشمند، ساعت سازان سنتی و قدیمی جهان نیز به فکر عرضه محصولاتی که بتواند اصالت در کنار فناوری را به کاربران ارائه دهند افتاده‌اند. پولار نیز یکی از همین دست شرکت هاست که پیش‌تر در جهان با ساعت‌های ورزشی خود شهرت داشته و به تازگی از ساعت هوشمندی با نام M۶۰۰ رونمایی کرده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در وب‌سایت شرکت سازنده، ساعت هوشمند اندرویدی M۶۰۰ کاملاً مطابق و مناسب با نیازهای ورزشکاران طراحی شده است. علاوه بر این ادعا می‌شود که باتری این ساعت قادر است انرژی دستگاه را برای ۲ روز به طور متداول تأمین کند.

Polar M600 Android Wear watch will track (2)

در سوی دیگر ساعت هوشمند جدید پولار دارای سنسور تشخیص ضربان قلب بوده و این در حالیست که از ۶ ال‌ای‌دی نیز در جهت افزایش دقت آن به کار گرفته شده است.GPS داخلی با قابلیت مسیریابی و تخمین زمان رسیدن به محل مورد نظر فارغ از نیاز به گوشی هوشمند، نمایشگر با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل، قابلیت مقاومت در برابر گرد و خاک و آب شیرین بر اساس استاندارد IPx۸، تراشه مرکزی دو هسته‌ای Mediatek MT۲۶۰۱ با کلاک فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آید.

طبق اعلام شرکت سازنده، ساعت هوشمند اندرویدی M۶۰۰ با قابلیت اتصال و گوشی‌های اندرویدی و با محدودیت‌های بیشتر به آیفون از هفته آینده تنها در مدل مشکی رنگ با قیمت پایه ۳۳۰ دلاری راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.