انتشار اولین بنچمارک‌ها از گلکسی نوت 7 پرچم‌دار جدید سامسونگ

اگر طی یکی دو روز اخیر اخبار دسته گوشی‌های منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی کرده است. در همین راستا ما را در ادامه همراهی کنید تا نگاهی بیندازیم به اولین بنچمارک های منتشر شده از این محصول بالارده سامسونگ.

0

سامسونگ شب گذشته در مراسمی که در جهت معرفی این محصول خود تدارک دیده بود، به اهالی رسانه‌ای و دوست داران گلکسی نوت ۷ این اجازه را داد تا در پایان مراسم به بررسی پرچم‌دار جدیدش بپردازند و همین زمان کوتاه کافی بود تا دوست داران فناوری بتوانند قدرت پردازشی این محصول را مورد ارزیابی قرار دهند.

بر این اساس اگرچه سخت‌افزاری به کار گرفته شده در گلکسی نوت ۷ همچون تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ (نسخه جهانی اگزینوس ۸۸۹۰)  در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ شباهت بسیاری به پرچم‌داران کنونی سری گلکسی اس سامسونگ دارد، با این لااقل در بنچمارک AnTuTu ازا ین محصول به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند حال حاضر یاد می‌شود.

Samsung Galaxy Note 7 benchmarks we ran a few on the test unit, it's still a beast

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، گلکسی نوت ۷ در بنچمارک AnTuTu توانسته است امتیاز تحسین برانگیز  145 هزار را کسب کند که حدود ۹۰۰ امتیاز از گلکسی اس ۷ بیشتر است. البته این محصول در تست بنچمارک تراشه گرافیکی اپلیکیشن GFX Bench امتیازی بسیار شبیه به S۷ دارد، با این حال در این بخش آیفون ۶ اس همچنان پیشتاز بوده و در رده دوم گوشی تازه معرفی شده Moto Z Droid قرار دارد.

البته همان‌طور که گفته شد این بنچمارک ها توسط افرادی به دست آمده است که در مراسم رونمایی از نوت ۷ حضور داشته‌اند، از این رو برای هنوز زود است که پیرامون صحت‌وسقم آن‌ها اظهار نظر کنیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.