آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل ۱۹ مردادماه منتشر خواهد شد

مایکروسافت روز گذشته آپدیت سالانه ویندوز 10 را برای پی‌سی‌ها و تبلت‌ها منتشر کرد و حالا نوبت به عرضه این آپدیت برای ویندوز 10 موبایل رسیده است. مایکروسافت تاریخ عرضه این آپدیت را 19 مردادماه اعلام کرده است.

0

روز گذشته آپدیت سالانه ویندوز 10 با ویژگی‌های جدید زیادی عرضه شد. با وجود این‌که این آپدیت برای نسخه موبایل تغییرات چندان بزرگی را به همراه ندارد اما کاربران مشتاق شنیدن زمان عرضه آن بودند. حالا اکانت توییتر لومیای هند متعلق به مایکروسافت زمان عرضه این آپدیت را هفته آینده و 19 مردادماه اعلام کرده است.

از جمله امکانات جدید آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل می‌توان به حالت پانوراما برای اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین، جایگزینی دکمه نرم‌افزاری Back با دوربین در صفحه‌قفل برای دسترسی سریع‌تر و اپلیکیشن جدید اسکایپ اشاره کرد که دقیقاً نسخه یونیورسال پی‌سی است و نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است.

اپلیکیشن تنظیمات نیز حالا با آیکن‌ها آپدیت شده تا یافتن موارد مختلف ساده‌تر شود و در اکشن سنتر نیز می‌توانید اعلان‌ها را بر اساس اهمیت به ترتیب از بالا به پایین ببینید. علاوه بر این دکمه‌های کنترل موزیک به صفحه‌قفل اضافه شده‌اند، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت سرانجام به ویندوزفون آمده و اپلیکیشن جدید Microsoft Wallet برای پرداخت‌های موبایلی توسط لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 650 اضافه شده است. کورتانا نیز حالا می‌تواند گوشی شما را پیدا کند و البته شکلک‌های ایموجی جدیدی نیز به سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت آمده‌اند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.