سامسونگ نسل جدید هدست Gear VR را با راحتی بیشتر و سازگاری با گلکسی نوت 7 رونمایی کرد

دقایقی پیش و در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7، سامسونگ هدست Gear VR جدید خود را با بهبودهایی مختلف رونمایی کرد.

0

همان‌طور که می‌دانید در هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ می‌توانید از گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت استفاده کنید. سامسونگ نسل قبلی Gear VR را با درگاه microUSB معمولی عرضه می‌کرد و اما حالا که گلکسی نوت 7 با درگاه USB-C معرفی شده نسل جدید Gear VR نیز با سازگاری با این فبلت رونمایی شده است. Gear VR جدید همان‌طور که می‌بینید با رنگ جدید مشکی عرضه شده و با گوشی‌های گلکسی نوت 7، گلکسی اس 7 و اس 7 اج، گلکسی اس 6 و اس 6 اج، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس سازگار خواهد بود. نحوه کار این هدست به این صورت است گوشی را درون هدست قرار داده و غرق در دنیای واقعیت مجازی Oculus خواهید شد.

New-Gear-VR-2

بهبود دیگر در نسل جدید این هدست راحتی بیشتر در پدهای چشمی بوده و همچنین زاویه دید این هدست نیز از 96 درجه به 101 درجه افزایش یافته است. سامسونگ نسخه جدید Gear VR را از فردا برای پیش‌فروش عرضه کرده و زمان عرضه آن را نیز 29 مردادماه اعلام کرده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.