حذف یکی از ویژگی‌‌های کلیدی Pokémon GO کاربران این بازی را خشمگین کرد!

بازی پرطرفدار پوکمون‌گو آپدیت جدیدی را دریافت کرد که بهینه‌ساز‌ی‌های زیادی در آن آنجام شده ، در این بین ظاهرا یکی از ویژگی‌های کلیدی این بازی نیز حذف شده و باعث خشم کاربران شده است.

0

بازی پوکمون‌گو آنقدر به سرعت محبوب شد که سازندگان آن انتظارش را نداشتند، به همین منظور یکی دو هفته بعد از انتشار این بازی شاهد آپدیت جدیدی هستیم. ظاهرا در این آپدیت جدید ردپاهایی که به کاربر در پیدا کردن پوکمون‌ها کمک می‌کرد حذف شده‌اند. این ویژگی باعث میشد تا زمانی که پوکمون مورد نظر از گیمر فاصله زیادی دارد سه ردپا در کنار پوکمون نمایش داده شود. قرار بود پس از پیمودن فاصله و با نزدیک شدن به پوکمون، سه ردپا به دو ردپا تبدیل شود و زمانی که فاصله گیمر و پوکمون نزدیک‌تر شد، این دو ردپا در نقشه جای خود را به یک ردپا می‌داد و در نهایت نیز در کمترین فاصله، ردپا از بین می‌رفت.

در این بین در دو هفته‌ گذشته که از انتشار پوکمون‌گو می‌گذرد، در هر حالت، سه ردپا نمایش داده میشد و با نزدیک‌تر شدن به پوکمون‌ ردپا کمتر نمی‌شد. این مشکل به اندازه‌ای مشاهده شد که کاربران اسم آن‌را، مشکل سه قدمی، (Three step Glitch) گذاشتند. از طرف دیگر، شرکت Niantic نیز به عنوان توسعه‌دهنده این بازی، اعلام کرده بود که این مشکل را بر طرف خواهد کرد، اما زمانی برای رفع این اشکال اعلام نشده بود. اکنون نیز در آپدیت جدید کلاً ویژگی نمایش سه ردپا از فاصله کاربر تا مکان حضور پوکمون از بین رفته است. جالب اینجاست که حتی شایع شده، شرکت Niantic، این ردپاها را به صورت کاملاً عمدی غیرفعال کرده است تا سرورهای این بازی بارِ کمتری را تحمل کنند.

در این بین همان‌گونه که در بالا هم اشاره شد، حذف این ویژگی باعث شده تا گیمرهای سینه چاک پوکمو‌ن‌گو خشمگین شوند. گیمرهای این بازی در انجمن بزرگ Reddit، گرد هم آمده‌اند و گله‌گذاری‌های زیادی را در این خصوص ثبت کرده‌اند. البته دور از انصاف است اگر بگوییم در این آپدیت جدید، پوکمون‌گو ویژگی‌های جالبی دریافت نکرده است، در این آپدیت جدید دکمه Transfer جای بهتری پیدا کرده و گیمر به راحتی قادر به تبادل هیولای خود با ‌آب‌نبات است. از طرف دیگر گفته می‌شود که Niantic، به صورت کاملا بی‌‌سر و صدا امکان نمایش یک گروه مشخصی از پوکمون‌ها به همراه نمایش میزان صدمه‌ای که در نبرد وارد شده را تغییر داده است.

در این بین شاهد اپلیکیشن‌هایی هستیم که نقش رادار را برای بازی پوکمون‌گو ایفا می‌کنند و مشکل عدم نمایش ردپا برای پیدا کردن پوکمون در بازی پوکمون‌گو باعث شده کاربران به این اپلیکیشن‌ها رو بیاورند. شرکت Niantic نیز به عنوان توسعه دهنده این بازی مدعی شد که برنامه‌هایی برای جلوگیری از اپلیکیشن‌‌های رادار پوکمون‌‌گو در سر دارد.

businessinsider.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.