شرکت Ramos از اولین تبلت مبتنی بر ویندوز 10 خود رونمایی کرد

به نظر می‌رسد با شکوفا شدن پتانسیل ویندوز 10، شرکت‌های سخت‌افزاری دیگر علاقه‌ای به تولید تبلت‌های اندرویدی از خود نشان نمی‌دهد. این موضوع در بین شرکت‌های چینی به وضوح نمایان است. در همین راستا ساعاتی پیش نیز کمپانی کمتر شناخته شده Ramos از اولین تبلت تبدیل‌پذیر خود با نام i101 رونمایی کرد.

0

بر این اساس تبلت مبتنی بر ویندوز 10 شرکت Ramos دارای نمایشگری 10 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی از نوع iPS بوده و این در حالیست که در سینه میزبان یکی از تراشه‌های نسل اتم اینتل همچون x5 یا x7 است.

در سوی دیگر Ramos i101 دارای 4 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت دسترسی به فضای بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی درگاه USB Type-C، خروجی mini-HDMI، دوربین سلفی 2 مگا پیکسلی و یک باتری که ادعا می‌شود قادر است انرژی دستگاه را در حالت عادی تا 8 ساعت کار مداوم تأمین نماید است.

Ramos-i101-Windows-2-in-1-760x500

طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول از هفته آینده قرار است با قابلیت اتصال به کیبورد مغناطیسی با برچسب 400 دلاری راهی بازار شود. از آنجا که قیمت سری سرفیس مایکروسافت معمولاً بالای 1000 دلار است، پیش‌بینی می‌شود Ramos i101 با قیمت مقرون‌به‌صرفه و سخت‌افزاری مناسب خود در میانه بازار می‌تواند فروش خوبی را به همراه داشته باشد.

mspoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.