والپیپر نکسوس‌های جدید 2016 و لانچر اندروید 7 نوقا درز کرد

همان‌طور که می‌دانید گوگل قصد دارد امسال همراه با عرضه رسمی اندروید 7.0 نوقا نکسوس‌های جدید خود را نیز معرفی کند. حالا لانچر جدید این نکسوس‌ها به همراه والپیپرهای اندروید 7.0 درز کرده که می‌توانید والپیپرها را دانلود کرده و روی گوشی خود اعمال کنید.

0

والپیپرهای گوشی‌های نکسوس همیشه خاص و منحصربه‌فرد بوده‌اند و امسال نیز گوکل تصاویری خاص را برای نکسوس‌های جدید خود آماده کرده که به‌تازگی توسط AndroidPolice درز کرده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا با تمامی والپیپرها مواجهیم یا خیر اما به هر حال می‌توانید والپیپرهای درز کرده را در تصاویر زیر مشاهده کرده و یا تمامی 12 والپیپر را با اندازه اصلی از اینجا دانلود کنید.

علاوه بر والپیپرها وب‌سایت AndroidPolice همچنین به لانچر جدید نکسوس‌های Marlin و Sailfish نیز دست پیدا کرده که درجه اطمینان آن را 9 از 10 اعلام کرده است. به این ترتیب تقریباً شاهد نسخه نهایی لانچر گوگل جدید هستیم؛ هرچند که در حال حاضر دسترسی به فایل APK برای دانلود و نصب امکان‌پذیر نیست. گفته می‌شود این لانچر نیز مانند نسخه‌های قبلی به‌صورت اختصاصی برای دستگاه‌های نکسوس عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید دیگر خبری از آیکن کشوی اپلیکیشن‌ها نیست و باز شدن این کشو با سوایپ از روی صفحه به سمت بالا انجام می‌شود. برای بستن کشو نیز می‌توانید از دکمه بازگشت و یا سوایپ به پایین استفاده کنید. یک دکمه گوگلی در بالای صفحه وجود دارد که می‌توانید با لمس آن جستجو را باز کرده و با کشیدن آن به سمت راست نیز صفحه Google Now را احضار کنید. همچنین یک ویجت جدید برای نمایش تاریخ و روزهای هفته به چشم می‌خورد و در تنظیمت لانچر نیز گزینه‌هایی برای حذف بخش Google App و یا نمایش اپلیکیشن‌های پیشنهادی وجود دارد.

nexus2cee_4_thumb

همچنین گفته می‌شود دکمه‌های نرم‌افزاری پیمایش در نسخه نعایی تغییر شکل داده و دستیار هوشمند Google Assistant نیز در قلب این لانچر وجود داشته باشد. به هر حال در حال حاضر امکان دانلود این لانچر وجود نداشته و احتمالاً برای استفاده از آن نیز به اندروید 7.0 نیاز خواهید داشت.

androidpolice androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.