ساعت Gear S3 سامسونگ به حسگرهای ارتفاع، رطوبت و سرعت مجهز خواهد بود

از عرضه ساعت Gear S2 سامسونگ یک سالی می‌گذرد و این امر باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها برای Gear S3 بیشتر شود، در این بین شاهد درز اخباری هستیم که از وجود حسگرهای ارتفاع، رطوبت و سرعت سنج در Gear S3 سامسونگ خبر می‌دهد.

0

این روزها گلکسی نوت ۷، تمامی نظرها را به خود جلب کرده است، اما اگر پیگیر اخبار فناوری هستید حتماً به خوبی می‌دانید که مراسم IFA آلمان نیز نزدیک است و احتمال زیادی وجود دارد که Gear S3 سامسونگ در این مراسم رسما رونمایی شود. اینجاست که رفته رفته بازار شایعات Gear S3 داغ‌تر می‌شود.

اکنون نیز باخبر شدیم Gear S3 سامسونگ ممکن است از سنسورهای بیشتری برای تعامل کاربر با محیط اطراف خود بهره بگیرد. با این حساب انتظار می‌رود سنسور تشخیص ارتفاع، میزان سطح ارتفاع را در اختیار کاربر قرار دهد و نمودارهایی را از ارتفاع و زمانی که کاربر سپری کرده را نمایش دهد. بدون شک در آینده اپلیکیشن‌های بیشتری از این سنسور تشخیص ارتفاع استفاده خواهند کرد. جالب اینجاست که ظاهرا فرآیند تنظیم و کالیبره کردن این سنسور نیز بسیار راحت است و تنها با یک ضرب انگشت بر روی صفحه‌نمایش ساعت تنظیم می‌شود. البته اتصال اینترنت کاربر و همچنین جی‌پی‌اس باید برقرار باشد.

در کنار سنسور تشخیص ارتفاع، شاهد سنسور فشار سنج با قابلیت تنظیم دستی نیز هستیم. از قرار معلوم این سنسورها که در Gear S3 به خدمت گرفته شده‌اند، شرایط آب و هوای نامطلوب را به کاربر خبر می‌دهند. همان‌گونه که اشاره شد، ظاهرا در Gear S3 سامسونگ شاهد حضور چیپست جی‌پی‌اس نیز هستیم. به این ترتیب کاربران Gear S3 برای استفاده از جی‌پی‌اس، دیگر نیازمند گوشی همراه هوشمند نیستند. سنسور سرعت سنج نیز یکی دیگر از سنسورهایی است که ظاهرا سامسونگ در ساعت هوشمند Gear S3 خود تعبیه خواهد کرد. این سنسور سرعت فعلی و میانگین سرعت کاربر را گزارش می‌دهد. سرعت طی شده در مسافت‌های قبلی نیز قابل گزارش است.

سامسونگ برند تجاری Gear S3 Frontier را برای خود در کره ثبت کرده است، بد نیست بدانید عبارت Frontier در لغت به معنای صف شکن است و می‌توان گفت حضور این سنسورها در Gear S3 خبر از ساعت هوشمندی تمام عیار را می‌دهد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.