با این ترفند هنوز هم می‌توانید آپدیت رایگان به ویندوز 10 را دریافت کنید

هشتم مرداد ماه، آخرین روز سخاوتمندی مایکروسافت برای آپدیت رایگان ویندوز ۱۰ بود، در این بین باخبر شدیم ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن هنوز هم می‌توان آپدیت رایگان به ویندوز ۱۰ را دریافت کرد.

1

مایکروسافت یک سال تمام کاربران ویندوز‌های ۸.۱ و ۷ را تشویق کرد تا به رایگان، سیستم‌عامل خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنند. این سیاست چند روز پیش به پایان رسید و از این به بعد کاربران برای ارتقا ویندوز قدیمی خود به ویندوز ۱۰ مبلغ ۱۱۹ دلار هزینه کنند. جالب اینجاست که علی‌رغم اینکه زمان آپدیت رایگان به ویندوز ۱۰ تمام شده است، اما ظاهرا مایکروسافت راهی را برای دسترسی رایگان به آپدیت به ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوزهای قدیمی‌تر خود در نظر گرفته است.

این فرایند بسیار ساده و راحت انجام می‌شود و تنها کافیست فایل اجرایی مربوطه را از قسمت accessibility سایت مایکروسافت دانلود کنید، پس از اجرای این فایل، فرآیند آپگرید ویندوز ۱۰ بدون هیچ دردسری آغاز می‌شود.

در این بین مایکروسافت زمان مشخصی را برای پایان دادن به این فرآیند آپگرید رایگان مشخص نکرده است و اگر چنین تصمیمی داشته باشد بدون شک از پیش آن‌را رسما اعلام می‌کند. همان‌گونه که اشاره شد یک سال از انتشار ویندوز ۱۰ می‌گذرد و مایکروسافت قرار است فردا آپدیت بزرگی را به مناسبت اولین سالگرد حضور ویندوز ۱۰ در میان کاربران منتشر کند.

در این آپدیت بزرگ شاهد بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری زیادی هستیم که ارتقا عملکرد دستیار صوتی هوشمند کورتانا، Windows Ink، افزونه‌های مرورگر مایکروسافت اج و بهینه‌سازی‌های مختلفی را می‌توان ذکر کرد. در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که فردا کاربران فعلی ویندوز ۱۰ به صورت خودکار این آپدیت بزرگ و جامع را دریافت خواهند کرد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    عاللییییی بود