درز قابلیت‌های جدید S Pen گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

همان‌طور که در جریان هستید، اصلی‌ترین مزیت گوشی‌های سری گلکسی نوت نسبت به خانواده گلکسی اس سامسونگ، بهره‌مندی از قلم استایلوس S pen است از این‌رو شرکت کره‌ای همه ساله می‌کوشد تا با تعبیه قابلیت‌های جدید، این برگ برنده را حفظ نماید.

0

در همین راستا منابع وابسته به سامسونگ امروز برملا کرده‌اند که قلم S Pen گلکسی نوت 7 نیز از قابلیت‌های جدید و منحصر به فردی بهره خواهد برد که می‌تواند فروش بالای گوشی را تضمین نماید.

Three-new-features-are-coming-to-this-years-S-Pen

بر این اساس قلم گلکسی نوت 7 دارای قابلیتی تحت عنوان Translate می‌باشد که همان‌طور که از نام آن شاید مشخص باشد، می‌تواند پس از مشخص کردن ابتدا و انتهای جمله، کلمات را ترجمه کند. علاوه بر این اگر با قلم مذکور جملات را هایلایت کنید، آیکون تلفظ نیز نمایش داده خواهد شد که با انتخاب آن ترجمه آن مطلب به زبان دلخواه تلفظ می‌شود.

Translate-allows-you-to-hover-the-S-Pen-over-a-foreign-word-and-have-it-translated

در سوی دیگر شنیده می‌شود که اس پِن جدید دارای قابلیت Magnify است که به زبان ساده امکان بزرگنمایی هر بخش از صفحه‌نمایش را با نگه داشتن قلم بر روی آن فراهم می‌کند. در نهایت قابلیت سوم با نام Glance، امکان جابجایی سریع میان اپلیکیشن‌ها سازگار با قلم را فراهم می‌کند. بدین ترتیب تنها کافیست بر روی لیست اپلیکیشن‌های شناور بر روی صفحه، قلم را نگاه داشته تا عملیات سوئیچ صورت گیرد.

Hovering-the-S-Pen-over-an-area-of-the-screen-will-enlarge-it-when-using-Magnify

گلکسی نوت 7 احتمالاً از پردازنده اگزینوس 8890 به همراه 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. سنسور دوربین حاضر در این گوشی نیز ساخت دست سونی با مدل IMX260 است. نکته ‌واضح‌تر استفاده از صفحه‌نمایش مسطح و غیر خمیده در این گوشی است که سامسونگ آن را در نسخه نهایی نوت ۷ کنار گذاشته و صفحه‌نمایش خمیده دو لبه را به خدمت گرفته است. بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، این محصول در تاریخ ۱۲ مردادماه معرفی خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.