نسخه غیر رسمی بازی محبوب Pokemon برای ویندوز 10 موبایل عرضه شد/آموزش نصب

احتمال اینکه هنوز درباره بازی Pokémon GO نشنیده باشید، بسیار کم است. این بازی بااینکه در کشورهای اندکی عرضه‌شده، جهان را در دست گرفته است. اینکه بگوییم این بازی تا الآن خوب عمل می‌کند، دست‌کم گرفتن بازی است.

1

بر اساس خبرهای قابلی، Pokemon شهرت بسیار زیادی دارد و شاید به همین علت باشد که تنها در چند روز به مشهورترین بازی گوشی هوشمند در تاریخ آمریکا بدل شده است.

اگر به وب‌سایت اصلی این بازی سری بزنید، مشاهده خواهید کرد که توسعه‌دهندگان آن تنها دو نسخه اندرویدی و مبتنی بر iOS را توسعه داده‌اند که همین موضوع در ابتدا به قدری برای استفاده کنندگان از ویندوز ۱۰ موبایل ناراحت کننده بود که خود اقدام به ساخت کلاینت این بازی کرده‌اند.

بر این اساس هرچند از توسعه‌دهندگانی که دست به ساخت نسخه یونیورسال این بازی زده‌اند حرفی مبنی بر اضافه شدن امکان اجرای Pokemon بر روی تبلت‌های ویندوزی در آینده شنیده نشده است، با این حال با بررسی کدهای این پروژه که در صفحه اختصاصی آن در  Github ثبت شده است، این اتفاق دور از انتظار نخواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که کلاینت این بازی برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ هنوز بر روی استور قرار نگرفته است، با این حال با طی کردن مراحل زیر می‌توانید آن را دریافت و نصب کنید. البته به یاد داشته باشید که این پروژه هنوز در ابتدای مسیر قرار داشته و این یعنی آنکه ممکن است در حین انجام بازی با خطاهای عجیب و غریب مواجه شوید.

در ابتدا به صفحه هواداران بازی از طریق این لینک رفته و برای خود یک اکانت ایجاد کنید. همچنین برای انجام این کار می‌توانید از طریق نسخه اندرویدی یا iOS برنامه که می‌توان آن را از طریق شبیه‌سازهایی همچون Bluestacks بر روی پی‌سی اجرا کرد عمل نمایید.

PoGo-screen1

در هر حال پس از ساخت اکانت مورد نظر، به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و سپس Sideloading یا حالت نصب برنامه از منابع دیگری در کنار استور را فعال کنید.

device-portal (1)

در مرحله آخر تنها کافی است این دو فایل نصبی با پسوند  و appx و certificate را دانلود، به گوشی خود منتقل کرده و از طریق اکسپلورر آن‌ها را نصب کنید.

اگر با این روش موفق به نصب بازی مور نظر بر روی گوشی خود نشدید، ابتدا فایل‌های ۱ – ۲ – ۳ را از طریق پی‌سی دانلود کنید.

در مرحله بعدی گزینه Device Portal را در بخش تنظیمات دستگاه جستجو و فعال کنید.

در این قسمت پس از اتصال گوشی به پی‌سی، گزینه “Install App” را یافته، انتخاب کنید و در صفحه باز شده فایل ۱ را انتخاب نمایید. حال در این صفحه گزینه “Add Dependency” را انتخاب کرده و در کادر باز شده به طور همزمان فایل‌های ۲ – ۳ را آدرس دهی کنید. در انتها نیز برای اتمام مراحل نصب کافیست گزینه‌های “Go” ، “Deploy” و در انتها “Done!” را تَب کنید.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مسخره هااا
    خیلی مسخرس تو ویندوز اکثر برنامه ها باید اینجوری باشن
    همش کلاینت