آپدیت تابستانه ایکس‌باکس وان شامل کورتانا سرانجام از راه رسید

پس از ماه‌ها تأخیر در عرضه، دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت کورتانا سرانجام به Xbox One شما می‌آید. مایکروسافت این دستیار را با آپدیت تابستانه ایکس‌باکس عرضه کرده است.

1

اگر از کاربران اکوسیستم مایکروسافت مثل ویندوز، ویندوزفون و ایکس‌باکس هستید حتماً با کورتانا آشنایی دارید. با ورود کورتانا به ایکس‌باکس می‌توانید خیلی کارها را با سرعت بیشتر از این دستیار صوتی بخواهید. به وسیله هدست و یا کینکت خود می‌توانید به دنبال بازی‌ها بگردید، دوستانتان را دعوت کنید و بدون استفاده از کنترلر برخی کارها را تنها با صدای خود انجام دهید. این آپدیت قدم دیگری در راستای یکپارچه کردن تجربه‌های ایکس‌باکس و ویندوز 10 بوده و به این ترتیب می‌توانید فارغ از نوع دستگاه خود با دستیار صوتی و دوستانتان گفتگو کنید.

از این پس همچنین به لطف آپدیت جدید قادر خواهید بود وقتی در حال بازی کردن هستید یک موزیک دیگر را از اپلیکیشن‌های دیگری مثل Pandora در پس‌زمینه پخش کنید. همچنین جستجو در کلکسیون بازی‌ها ساده‌تر شده و حالا بدون توجه به این‌که در کجا زندگی می‌کنید می‌توانید زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته این آپدیت هنوز قابلیت Play Anywhere را به همراه نمی‌آورد اما در هر صورت یکی از بزرگترین آپدیت‌های مایکروسافت برای کنسول پرچم‌دارش محسوب می‌شود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    سلام فقط یه سوال داشتم این که سایز آپدیت چند گیگه؟؟