ویدئوی تبلیغاتی جدید ZenFone 3 Deluxe ایسوس با تمرکز روی طراحی و ویژگی‌ها

شرکت ایسوس به‌تازگی ویدئوی جدیدی برای معرفی قابلیت‌ها و طراحی تلفن‌همراه ZenFone 3 Deluxe، یعنی قدرت‌مندترین گوشی این شرکت تابه‌امروز منتشر کرده است که می‌توانید آن را در این مطلب مشاهده کنید.

0

حدود دو ماه پیش بود که ایسوس از سه گوشی‌ هوشمند خانواده‌ی ذن‌فون ۳ رونمایی کرد و سپس یک ماه بعد، یعنی در تیرماه اعلام کرد که نسخه‌ی دیگری از گوشی ZenFone 3 Deluxe عرضه‌ خواهد شد که مجهز به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ است.

این گوشی از بدنه‌ی تمام فلزی ساخته شده است و اولین گوشی هوشمندی است که توانسته خطوط آنتن را از طراحی حذف کند و درواقع طراحی خطوط آنتن آن نامرئی است. هم‌چنین در دونسخه‌ی متفاوت، یعنی با پردازنده‌های ۸۲۰ و ۸۲۱ اسنپ‌دراگون عرضه می‌شود. نکته‌ی مهم درباره‌ی این گوشی این است که اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده‌ی Snapdragon 821 شرکت کوالکام بهره می‌برد. در کنار این موارد، مثل اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی دارای اسکنر اثرانگشت است و نمایشگری Full HD با فناوری AMOLED را داراست. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی آن هم مجهز به OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال برای ثبت تصاویر بهتر است.

نکته‌ی لازم‌به‌ذکر درباره‌ی نسخه‌ی ۸۲۱ این است که دیرتر از نسخه‌ی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۲۰ وارد بازار خواهد شد و می‌توان حدس زد که قیمتی حدود ۷۰۰ دلار داشته باشد. قیمت نسخه‌ی ۸۲۰ هم حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار برآورد می‌شود. در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی این گوشی و دیگر گوشی‌های این سری یعنی ZenFone 3 و ZenFone 3 Ultra در دسترس نیست جز این‌که می‌دانیم در آینده‌ی بسیار نزدیک وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی گفته شده را مشاهد کنید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.