سامسونگ نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab S2 را با پردازنده بهتر رونمایی کرد

با وجود این‌که سامسونگ در زمینه گوشی‌های هوشمند رقبایی عالی برای آیفون دارد اما برای رقابت با آی‌پد ایر و آی‌پد پرو محصول شایسته‌ای ندارد. این شرکت به‌تازگی تبلت Galaxy Tab S2 خود را به پردازنده‌ای قوی‌تر مجهز کرده است.

2

در حال حاضر تبلت‌های سری Galaxy Tab S2 سامسونگ با چیپست Exynos 5433 یعنی همان چیپست به‌کار رفته در گلکسی نوت 4 عرضه می‌شوند که حالا دیگر قدیمی و کند محسوب می‌شود. نسخه 2016 تبلت‌های گلکسی تب اس2 قرار است به پردازنده جدیدتر کوالکام اسنپ‌‌دراگون 652 مجهز شود. به این ترتیب چهارهسته Cortex-A57 جای خود را به هسته‌های بسیار سریع‌تر Cortex-A72 داده و پردازنده گرافیکی نیز از Mali-T760MP6 به Adreno 510 ارتقا خواهد یافت. گفته می‌شود. علاوه بر پردازنده، در نسخه LTE همچنین مودم سریع X8 نیز برای دسترسی به سریعترین شبکه 4G قرار داده شده است. به نظر می‌رسد علاوه بر این دو تغییر تنها یک عبارت 2016 به مدل دستگاه اضافه شده باشد و سایر مشخصات و همچنین ظاهر دستگاه بی‌تغییر باقی بماند.

Galaxy-Tab-S2-2016

نسخه 2016 گلکسی تب اس 2 در دو نسخه 9.7 و 8.0 اینچی عرضه خواهد شد. هر دو تبلت به صفحه‌نمایش Super AMOLED با وضوح 2048 در 1536 پیکسل بر اینچ مجهز شده‌اند که نقطه قوت تبلت‌های سامسونگ نسبت به رقباست. این تبلت‌ها با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (با درگاه حافظه) عرضه شده و به دوربین‌های 8 و 2.1 مگاپیکسلی مجهز شده است. به ادعای سامسونگ نسخه 9.7 اینچی عمر شارژی برابر 12 ساعت و نسخه 8 اینچی برابر 14 ساعت خواهد داشت.

Galaxy-Tab-S2-thickness

هر دو تبلت از اندروید 6.0 مارشملو بهره برده و دیگر نیاز نیست منتظر آپدیت‌ها باشید. نسخه 8 اینچی تبلت 265 و نسخه 9.7 اینچی 389 گرم وزن داشته و هر دو تبلت تنها 5.6 میلی‌متر ضخامت دارند. سامسونگ این تبلت‌ها را در دو نسخه وای‌فای تنها و 4G LTE عرضه کرده و حسگر اثر انگشت را نیز از پرچم‌داران تلفن همراهش قرض گرفته است.

در مورد قیمت و یا زمان عرضه دقیق نسخه 2016 گلکسی تب اس 2 هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Karmel می‌گوید

    یکسال هست نسخه T-715. یا tab s2 هشت اینچی را دارم.بکوب 24 ساعته دارم سنگین ترین بازی را انجام میدم و مثل ساعت کار میکنه.خیلی راحت با کینگ روت تونستم روت و یا انروت کنم.اندرویید لالی پاپ هست و هنوز اپدیت نکردم.یه مدت به فکرم بود تبلت بهتر بگیرم ولی فعلا بهتر از این نداریم.یوتیوب هم زیاد سرچ کردم ولی اونجا هم چیز بهتراز این معرفی نکرده بودن.واقعا تبلت زیبا و خوشدست و سگ جونی هست.اگه قصد خرید تبلت خوب و با کیفیت دارید اصلا شک نکنید.هنگ و لگ و باگی تو این مدت نداشته و حتی گرم هم نشده چه برسه داغ کنه

  2. donya می‌گوید

    یک ماهه مدل t819 9.7 این تب رو خریدم. 24ساعتم برام کارنکرده و همش توراه ماکروتل هستم. تعویض بی قید و شرط یه شوخیه .بردش رو برام عوض کردن ولی خیلی بدتر شده به حدی دستگاه داغ شده که منتظر انفجار باتریش بودم. از من نصیحت پولتون رو حروم نکنید و جونتون رو به خطر نندازید